Alle producten Juridische boeken Sale

Filter de resultaten

Aanbevolen

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Uitgever

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
5 resultaten
Alle producten

Trefwoord: Marketingtheorie

gebondenNederlands244 blz.9789490783525 1e druk 12-10-2021
andere uitgaves beschikbaar
Wanneer CEO Derk Vanhouten een nar op zich afgestuurd krijgt door zijn grootste aandeelhouder, valt het hem zwaar om deze adviseur serieus te nemen.  Meer
49,95
37,95
Nu besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
25% KORTING
gebondenEngels174 blz.9780470976319 1e druk 25-5-2011
'Beyond the Familiar' biedt bedrijven een praktisch framework bij het bereiken van organische groei voor de lange termijn. In deze uitgave hebben de auteurs een focus op klant en innovatie en geven zij een aantal specifieke adviezen en voorbeelden.  Meer
€ 28,36
Levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackNederlands290 blz.9789037257144 3e druk 10-6-2021
Plannen maken we allemaal. Met planning brengen mensen en organisaties namelijk structuur aan in hun bezigheden. Zo ga je doelgerichter werken.  Meer
€ 27,00
Levertijd ongeveer 6 werkdagen | Gratis verzonden
gebondenNederlands336 blz.9789001886820 7e druk 21-8-2018
Verkooppositie Positie #1095
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
'Dienstenmarketingmanagement' biedt een gestructureerd overzicht van de ontwikkeling en uitvoering van marketingbeleid bij dienstverleners.  Meer
€ 73,95
Levertijd ongeveer 4 werkdagen | Gratis verzonden
gebondenEngels382 blz.9780470613580 1e druk
In dit boek zet merkengoeroe David Aaker het begrip 'Brand Relevance' uiteen. Aan de hand van een groot aantal cases laat hij zien hoe merkrelevantie de dynamiek in de markt stuurt en hoe dat leidt tot kansen voor uw organisatie.  Meer
€ 35,20
Levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale