Filteren
Trefwoord
13 resultaten
e-bookNederlands144 blz.9789082073492
2e druk
10-6-2016
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek beschrijft op praktische en heldere wijze de essentiële inzichten en toepassingen om opdrachten gegund te krijgen en langdurige samenwerking met klanten aan te gaan. Meer
paperbackNederlands264 blz.9789020937015
1e druk
17-2-2025
andere uitgaves beschikbaar
In 'Stakeholdering' ontdek je hoe je interne en externe stakeholders doelgericht betrekt zodat ze zich actief voor je projecten inzetten. Meer
gebondenEngels204 blz.9780470428788
1e druk
John Hope Bryant, een ex-adviseur van twee presidenten van de VS, betoogt dat de beste route naar succes ligt in het antwoord op de vraag: 'Wat heb ik de wereld te bieden? Meer
e-bookNederlands128 blz.9789492493873
1e druk
2-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Op basis van wetenschappelijke onderzoeken laat Dan Ariely in 'Motivatie' zien hoe we die kennis kunnen inzetten om belangrijke keuzes op de beste manier te maken. Meer
paperbackNederlands145 blz.9789081223331
1e druk
31-5-2013
We leven in een netwerkmaatschappij, zowel online als offline. Niet iedereen vindt dit leuk, maar u kunt wel leren netwerken, zodat het leuker én doelgerichter wordt. Meer
paperbackNederlands120 blz.9789014081908
2e druk
13-9-2012
'Relatiebeheer als groeistrategie' biedt de lezer een systematische en stapsgewijze aanpak om meer te verdienen aan de bestaande klantenkring. Het vlot geschreven boek bevat veel voorbeelden en geeft aan hoe u kunt groeien door in uw marketingstrategie uit te gaan van uw bestaande klantrelaties. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789047013075
1e druk
Aan de hand van een helder stappenplan en vele praktijkvoorbeelden laten de auteurs je zien hoe je trouwe klanten krijgt. Meer
52% KORTING
paperbackNederlands256 blz.9789492196156
2e druk
1-9-2016
De bestseller 'Key Accountmanagement' is geheel herzien. Het laat zien hoe je kunt werken aan het opbouwen, ontwikkelen en actief beheren van je belangrijkste klantrelaties. Meer
paperbackNederlands88 blz.9789090339382
1e druk
4-1-2021
Steeds meer organisaties ervaren de kracht van samenwerkingsverbanden. Of het nu samenwerken is met leveranciers in de keten, vergelijkbare bedrijven of misschien concurrerende bedrijven, vrijwel iedereen zoekt elkaar op om successen te vergroten. Meer
paperbackNederlands384 blz.9789400514072
1e druk
12-1-2022
Dit boek biedt een heel nieuwe benadering van succes en vrijgevigheid, en heeft de kracht om individuen, organisaties en gemeenschappen te veranderen. Meer
paperbackNederlands278 blz.9789001797140
3e druk
19-7-2011
Bij 30 managementvragen wordt een model gepresenteerd om een mogelijk antwoord te formuleren. Tezamen vormen deze de input van een geïntegreerd strategisch (marketing)plan. Meer
paperbackNederlands138 blz.9789461261304
1e druk
21-4-2015
andere uitgaves beschikbaar
Een goede manager is als een boer op een biologische boerderij: hij gaat niet tegen de natuur in, maar helpt de natuur een handje. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789052619231
1e druk
10-4-2014
andere uitgaves beschikbaar
'De alignment-factor' toont aan de hand van vier stappen hoe u als communicatieprofessional voor uw organisatie duurzame relaties opbouwt en ze op langere termijn onderhoudt. Meer