Filteren
Trefwoord
4 resultaten
paperbackNederlands102 blz.9789464370614
1e druk
27-9-2021
Zonder managementtaal en theoretische modellen maar juist met persoonlijke verhalen vol humor en energie weet de auteur de lezer te boeien, te enthousiasmeren en aan te zetten tot actie. Meer
46% KORTING
e-bookNederlands528 blz.9789013107333
1e druk
26-11-2012
'Trainen met resultaat' helpt u "van klantvraag naar training". Wat wil de klant precies, hoe is de situatie ontstaan, welke mogelijkheden zijn er om het aan te pakken? Meer
paperbackNederlands206 blz.9789492595201
1e druk
Is het bekende ISO9001-kwaliteitscertificaat achterhaald en heeft een kwaliteitsmanagementsysteem nog toegevoegde waarde? Organisaties vinden het een heel gedoe en twijfelen aan de effectiviteit ervan. Meer
31% KORTING
paperbackNederlands136 blz.9789058754882
1e druk
12-1-2016
Weet u wel zeker dat investeringen in het opleiden en trainen van medewerkers effect hebben op de prestaties van uw organisatie? Meer