Filteren
Trefwoord
7 resultaten
paperbackEngels188 blz.9789087536763
1e druk
31-1-2012
Het primaire doel van deze pocket guide is een snelle referentie te bieden van ITIL. Zodoende is dit een zeer waardevolle hulp voor alle managers die actief zijn binnen Service Management. Meer
paperbackNederlands189 blz.9789057523335
1e druk
18-5-2016
ITIL-processen voor ICT beheer is een uitgave gericht op het vakgebied IT Service Management. Meer
paperbackNederlands267 blz.9789043041300
5e druk
7-6-2023
Zonder informatiesystemen zouden de meeste organisaties niet meer functioneren. De technologie is echter kwetsbaar en de mensen die ermee werken maken fouten. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789037257670
4e druk
16-6-2020
Aan het ondersteunen van gebruikers van ICT-systemen worden steeds hogere eisen gesteld. Het boek Servicemanagement geeft je inzicht in een groot aantal aspecten van deze ondersteuning. Meer
paperbackEngels524 blz.9781491929124
1e druk
19-4-2016
The overwhelming majority of a software system’s lifespan is spent in use, not in design or implementation. Meer
paperbackNederlands355 blz.9789087538019
1e druk
28-11-2013
In de wereld van IT-servicemanagement (ITSM) en ITIL is Foundations van ITIL al jaren de meest toonaangevende publicatie. Meer
e-bookNederlands215 blz.9789401810524
1e druk
8-4-2024
andere uitgaves beschikbaar
In de Information Security modulen van EXIN wordt de definitie van het PvIB (Platform voor Informatiebeveiliging) gebruikt. Meer