Filteren
Trefwoord
9 resultaten
gebondenNederlands136 blz.9789492528506
1e druk
Om ondernemers te ondersteunen ontwikkelde Paul Beens het unieke Impact Growth Model: een voor iedereen te volgen stappenplan om stap voor stap je marketing impact te vergroten. Meer
56% KORTING
e-bookNederlands208 blz.9797090139765
1e druk
31-7-2022
andere uitgaves beschikbaar
Dennis van den Berge laat zijn gevoel vaak spreken en dat heeft hem tot nu toe een prachtig bedrijf opgeleverd waar hij elke dag met plezier werkt. Meer
paperbackNederlands96 blz.9789493187009
1e druk
15-1-2020
Hoe komt het dat de programma’s van die ene ondernemer als zoete broodjes over de toonbank gaan, terwijl geen hond reageert als jij iets wilt verkopen in jouw Facebookgroep? Meer
e-bookNederlands148 blz.9789492383488
1e druk
22-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Veel ondernemers schrijven een boek om zichzelf als expert te positioneren. Maar een boek schrijven dat past in je businessmodel, dat is andere koek. Daar gaat dit boek over. Meer
e-bookNederlands176 blz.9789058754400
1e druk
22-4-2015
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek laat zien hoe u op een slimme manier uw bedrijf inricht met de juiste online/offline verdienmodellen. Meer
gebondenEngels286 blz.9780470487853
1e druk
Joseph Jaffe leert u hoe u uw bestaande klanten transformeert tot uw verkopers. Hij ontwikkelde het 'flipped funnel'-model. Daarnaast legt Jaffe uit hoe u digitale en sociale media-instrumenten het beste invoert en combineert. Meer
paperbackEngels105 blz.9789462510937
1e druk
3-12-2015
This book looks at the effectiveness of the exchange and comparison of DNA profiles between various European countries. Meer
paperbackEngels199 blz.9781119095033
2e druk
1-1-2016
'The Lean Entrepreneur' is your complete guide to getting your startup moving in the right direction quickly and hyper-efficiently. Meer
paperbackNederlands148 blz.9789492383280
1e druk
23-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Veel ondernemers schrijven een boek om zichzelf als expert te positioneren. Maar een boek schrijven dat past in je businessmodel, dat is andere koek. Daar gaat dit boek over. Meer