Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									16 resultaten
								
								Trefwoord: Externe-omgevingsanalyse
				paperbackNederlands328 blz.9789043040822
				2e druk
				14-6-2022
										
			
						'Marketing: modellen en berekeningen' geeft een overzicht van modellen en commerciële calculaties die een belangrijke rol spelen in marketing.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands292 blz.9789024405732
				2e druk
				
						
						Plannen maken we allemaal. Met planning brengen mensen en organisaties namelijk structuur aan in hun bezigheden. Zo ga je doelgerichter werken.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands548 blz.9789001298784
				8e druk
				9-5-2022
						
						In 'Retailmarketing' staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht. Dit in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp, die vooral ingaan op wat retailing is.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands428 blz.9789058754240
				4e druk
				15-4-2016
						
						Deze vierde druk is geheel geactualiseerd op het gebied van afnemersanalyse, online kanalen en algemene wetmatigheden in marketing.					 Meer
							
			
								43% KORTING
			
				paperbackNederlands290 blz.9789037257144
				3e druk
				10-6-2021
						
						Plannen maken we allemaal. Met planning brengen mensen en organisaties namelijk structuur aan in hun bezigheden. Zo ga je doelgerichter werken.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands504 blz.9789024447626
				1e druk
				1-12-2022
										
			
						Met een selectie van 75 modellen geeft Handboek Managementmodellen je alle tools in handen om jouw organisatievraagstuk gedegen te benaderen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands416 blz.9789001863029
				5e druk
				
						
						'Communicatie Handboek' leert studenten op welke manieren zij de communicatie van een organisatie het beste vorm en inhoud kunnen geven.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands9789043041669
				4e druk
				20-10-2022
						
						Het marketingplan gaat verder waar algemenere marketingboeken vaak ophouden. Dit boek leert je stap voor stap hoe je een creatief en praktisch marketingplan schrijft.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands698 blz.9789001899936
				7e druk
				
						
						Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management.					 Meer
							
			
								59% KORTING
			
				gebondenNederlands715 blz.9789001078362
				8e druk
				16-12-2022
										
			
						Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is al jaren een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, -strategie en -management.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands304 blz.9789043024631
				4e druk
				
						
						Nieuw in deze vierde editie is het model van marketingplanning dat aan het begin van elk hoofdstuk terugkeert, zodat je precies weet waar je bent in het proces.					 Meer
							
			
								70% KORTING
			
				paperbackNederlands160 blz.9789492790408
				1e druk
				2-8-2022
										
			
						Traditionele planningsmethoden, zoals prognoses en businesscases, schieten vaak tekort. Maar hoe maak je als organisatie dan robuuste keuzes voor de langere termijn?					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands300 blz.9789058754530
				3e druk
				26-7-2018
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
In 'Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen' vindt u een overzicht van de 22 belangrijkste modellen, die u helpen in een kort tijdsbestek tot een betere strategie te komen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands368 blz.9789001025083
				4e druk
				12-7-2024
										
			
						Met Internationaal ondernemen krijgen Nederlandstalige programma’s in het hoger onderwijs een Nederlandstalig boek waarin de basisbeginselen van het internationaal ondernemen worden uitgelicht.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands164 blz.9789089538840
				1e druk
				25-3-2016
										
			
						Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands540 blz.9789001047658
				7e druk
				17-7-2025
										
			
						Evenals in de voorgaande edities bespreekt Taxatieleer vastgoed voor zowel de student als de vastgoedprofessional die in aanraking komt met het vak taxatieleer, de hoofdlijnen van het waarderen van vastgoed.					 Meer