Filteren
Trefwoord
10 resultaten
e-bookNederlands102 blz.9789491260094
1e druk
12-4-2021
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek komen een aantal relevante trends aan de orde. Ingegaan wordt op de vraag hoe deze trends zijn te beoordelen en op een aantal relevante aspecten (zoals security, ethiek en wetgeving). Meer
gebondenEngels246 blz.9780470410974
2e druk
'Marketing to the Social Web' helpt marketeers en hun bedrijven om te begrijpen hoe klanten te binden, communities op te bouwen en de winst te maximaliseren in een tijd van verwarring. Meer
e-bookNederlands190 blz.9789461262332
1e druk
25-5-2017
andere uitgaves beschikbaar
Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee. Meer
paperbackNederlands196 blz.9789401456098
1e druk
3-12-2018
Jonge kinderen en tieners leven meer en meer online. Ze groeien op met games, apps en filmpjes, en komen daardoor in een voor volwassenen minder bekende, virtuele leefwereld terecht. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789463563352
1e druk
26-1-2024
In de wereld waar technologie en kunstmatige intelligentie in een razendsnel tempo evolueren, opent 1000 ideale prompts voor werk, thuis en ontspanning de deur naar een rijkdom aan mogelijkheden die ChatGPT en vergelijkbare AI-hulpjes bieden. Meer
gebondenNederlands66 blz.9789083207315
1e druk
6-12-2021
andere uitgaves beschikbaar
De ontwikkelingen volgen elkaar in razend tempo op en technologie dringt door tot nagenoeg alle sectoren van de economie. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789461262400
1e druk
5-10-2017
andere uitgaves beschikbaar
Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs. Meer
paperbackNederlands262 blz.9789491838422
2e druk
Dit boek biedt alle praktische en direct toepasbare kennis die nodig is om de inzet van online marketing in een commerciële context te kunnen beoordelen. Meer
69% KORTING
paperbackNederlands624 blz.9789493410763
1e druk
19-2-2025
Dit boek stelt juristen en andere niet-technologen in staat om kritisch te reflecteren over de technologische ontwikkelingen en hun maatschappelijke impact, en om in dialoog te kunnen treden met technische experten waar nodig. Meer
paperbackNederlands59 blz.9789047301950
1e druk
29-1-2024
Dit rapport richt zich op het ontwikkelen van wetenschappelijke methoden om influencers te identificeren, hun bedrijfsmodellen te onderzoeken en geautomatiseerde benaderingen voor monitoring voor te stellen. Meer