Filteren
Trefwoord
95 resultaten
gebondenNederlands224 blz.9789082542240
1e druk
23-10-2017
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek gidst je door de nieuwste fase van digitalisering en reikt je de mindset aan om in de ‘Day After Tomorrow’ je bedrijf te blijven optimaliseren. Meer
gebondenNederlands274 blz.9789492873064
2e druk
19-4-2022
Een pandemie, wereldwijde digitale disruptie en een grondstoffenrace hebben het winkellandschap danig hertekend. Meer
paperbackEngels180 blz.9789464910308
1e druk
19-9-2023
'The Good, The Bad, and The Emoji: Mastering the Art of Review Data' delves into the fascinating world of review data, exploring its evolution from word-of-mouth to sophisticated online platforms, and its far-reaching impact on businesses, consumers, and industries. Meer
paperbackNederlands246 blz.9789059317970
1e druk
Twintig experts beschrijven hoe aanbieders verdienen aan uw profielen en hoe zij met knoppen, beelden en zinnen uw klikgedrag sturen. Meer
65% KORTING
paperbackNederlands308 blz.9789001078485
2e druk
4-4-2023
Evenals de eerste editie is het boek een brede afspiegeling van het gebruik van data: van metrics tot privacy, data-communicatie en optimalisatie. Meer
gebondenNederlands281 blz.9789013074086
1e druk
13-9-2017
Hoe kunt u oude, achterhaalde, business modellen onderzoeken, ter discussie stellen en transformeren? Deze Nederlandse vertaling van het succesvolle boek geeft de antwoorden. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789047005452
1e druk
22-1-2013
Maurits Kaptein ontwikkelde op basis van psychologie en technologie een manier om ook online bezoekers individueel te beïnvloeden door rekening te houden met hun persoonlijke voorkeuren, dankzij zogenaamde beïnvloedingsprofielen. Meer
gebondenEngels255 blz.9780684856360
1e druk
Door zich uitsluitend te richten op mensen die geïnteresseerd zijn in de producten en diensten van de onderneming en die ook hebben aangegeven hierover geïnformeerd te willen worden kan de effectiviteit van de marketinginspanningen enorm worden vergroot. Meer
e-bookNederlands142 blz.9789492221438
1e druk
11-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek helpt Brechtje de Leij je met duidelijke voorbeelden en praktische tips om je business klaar te maken voor het huidige mobiele tijdperk. Meer
paperbackNederlands452 blz.9789024400584
3e druk
1-9-2021
Handboek Marketing 4.0 laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing. Meer
ingenaaidEngels9781118733899
15-9-2014
Dit boek bevat een strategische routekaart voor leidinggevenden die de chaos willen uitwissen en willen beginnen het competitieve voordeel en groei die te bereiken is met big data. Meer
gebondenEngels208 blz.9781119668510
1e druk
20-4-2021
In Marketing 5.0, the celebrated promoter of the “Four P’s of Marketing,” Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers’ needs and make a difference in the world. Meer
paperbackNederlands100 blz.9789462760004
1e druk
1-5-2014
Dit boek is geschreven voor directeuren, managers, projectleiders en werkgroepen die morgen aan de slag willen gaan met excellente klantgerichtheid en Customer Delight. Meer
gebondenNederlands274 blz.9789401495455
1e druk
4-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
De sleutel tot succes is het uitbouwen van een klantgerichte cultuur: een cultuur waar zowel de leiders als de medewerkers van een organisatie zich op elk moment bewust zijn van hun rol tegenover de klant. Meer
paperbackNederlands350 blz.9789001893125
1e druk
18-6-2020
Data-bedreven marketing reikt professionals de kennis en vaardigheden aan om waardevolle data naar zinvolle inzichten te vertalen en daarmee hun marketinginspanningen te verbeteren. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789082542288
1e druk
28-5-2018
andere uitgaves beschikbaar
Technologie blijft de wereld continu transformeren. Om te blijven evolueren, moet je je als manager laten inspireren door de wereld. Meer
67% KORTING
paperbackNederlands384 blz.9789024451753
1e druk
23-9-2022
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is een masterclass en toolbox ineen. Je wordt getraind in een praktische, toegankelijke methode en leert welke principes en mechanismes je kunt inzetten om gewenst gedrag te stimuleren. Meer
e-bookNederlands172 blz.9789047016663
1e druk
31-5-2023
andere uitgaves beschikbaar
Online retailers verzamelen op grote schaal data over consumenten, die ze vervolgens weer inzetten om ons nóg meer te laten kopen, schrijft Chantal Schinkels in Het koopinfuus. Meer
paperbackNederlands320 blz.9789463563178
1e druk
29-9-2023
Na big data, machine learning, algoritmisch structureren en automatisch leren draait het anno 2023 om kunstmatige intelligentie en de mogelijkheid machines mensachtige vaardigheden te laten vertonen. Meer
gebondenEngels448 blz.9781119906247
3e druk
17-4-2023
The ultimate marketing resource from the world's leading scholars From the world's #1 MBA marketing program comes the latest edition of Kellogg on Marketing, presented by Philip Kotler and Alexander Chernev. Meer