Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Rubrieken
Alle boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Binnenkort verwacht Helpfunctie Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091943
Boeken Marketing The Good, The Bad, and The Emoji
The Good, The Bad, and The Emoji
Menno Beker

Menno Beker is a successful Dutch entrepreneur, experienced executive, and co-owner of various companies, including Olery.com. With more than 25 years of expertise in the digital and reputation management space, he has developed a strong reputation himself.

Meer over de auteurs
The Good, The Bad, and The Emoji - Mastering the Art of Review Data 22 september 2023 Terwijl de meeste boeken zich richten op de oppervlakte van klantfeedback en technologie, duiken de auteurs van ‘The Good, The Bad, and The Emoji’ dieper. Ze vertellen erover in deze preview. Lees het volledige artikel
Menno Beker, Hans Keukenschrijver, Wouter Hensens

The Good, The Bad, and The Emoji

Mastering the Art of Review Data

Specificaties
Paperback, 180 blz. | Engels
Boekengilde/Menno Beker | 1e druk, 2023
ISBN13: 9789464910308
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Boekengilde/Menno Beker 1e druk, 2023 9789464910308
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
20,50
In winkelwagen
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Lezersrecensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

'The Good, The Bad, and The Emoji: Mastering the Art of Review Data' delves into the fast-paced, interconnected world of online reviews. Discover the power of customer feedback as it shapes consumer behavior, builds trust, and determines product success. Navigate the complex landscape of customer feedback with a comprehensive guide to then sources, analysis, and applications of review data. A must-read for any marketer aiming to master the digital age.

Market sentiments play an essential role in the current and future valuations of real estate properties. The reputation of business owners and operators cannot be ignored in todays valuation models, especially for exploitation driven objects. This book is an essential guide for real estate experts, providing valuable insights into leveraging the power of online reviews, data and analytics. - Roel van de Bilt (Former) Boardmember Rabobank Real Estate Finance 2015-2023

If I have a question about review marketing, I call Hans and Menno. The Good, The Bad and The Emoji provides a clear roadmap for navigating and harnessing the power of onlinereviews, giving any hotelier a significant market advantage. This is a vital read for those ready to adapt to the changing review landscape and find sustainable success. - Adam Harris, Co-Founder and CEO of Cloudbeds

Trefwoorden

online reviews   klantbeleving   marketing   gastvrijheid   david versus goliath   strategie   personalisatie   kwaliteitsbeheer   tripadvisor   dienstverlening   klantfeedback   hotelbranche   concurrentievoordeel   klanttevredenheid   reputatiemanagement   klantrelaties   kleinschaligheid   medewerkers   serviceherstel   booking.com   ondernemerschap   klantgerichtheid   empowerment   marketing roi   bedrijfscultuur   verwachtingsmanagement  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789464910308
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:180
Uitgever:Boekengilde/Menno Beker
Druk:1
Verschijningsdatum:19-9-2023
Hoofdrubriek:Marketing

Over Menno Beker

Menno Beker is a successful Dutch entrepreneur, experienced executive, and co-owner of various companies, including Olery.com. With more than 25 years of expertise in the digital and reputation management space, he has developed a strong reputation himself. His areas of specialization include Hospitality, retail and e-commerce ecosystems, as well as marketing, where he has demonstrated his ability to create highly effective global digital strategies. He has been involved in multiple operational aspects throughout his career. Currently together with Hans, he serves as an advisor and boardroom consultant for several businesses. Additionally, he is a sought-after speaker at industry events and conferences, sharing his insights on topics such as online reputation management and the hospitality industry. He has also co-authored the Dutch book titled “Raak: Effectieve communicatie van informeren tot co-creëren”. In addition to his entrepreneurial pursuits, he actively mentors and advises other startups. Furthermore, he has been a judge for various startup competitions, lending his expertise to identify and support emerging talent in the startup ecosystem. Menno is in a relationship with Kim, a father of four boys, living a #fourboyscrazylife as Kim always mentioned, and he finds joy in skiing, sports, and cherishes the importance of friends.

Andere boeken door Menno Beker

Bekijk alle boeken

Over Hans Keukenschrijver

With both a technical and commercial background Hans Keukenschrijver has been involved in designing new solution-market combinations and pivoting business models in tech industries. He is an accomplished Dutch serial entrepreneur and CEO & co-owner of Olery, a company specialized in collecting, aggregating, normalising, analysing and distributing reputation data in the travel industry. Beyond his involvement with Olery, he actively contributes as a mentor and advisor to numerous start-ups in the Netherlands, leveraging his extensive experience and expertise to guide and nurture emerging businesses. Recognized for his profound knowledge in the realm of online reputation management and the hospitality industry, he frequently takes the stage as a speaker at industry events and conferences, sharing his insights and shedding light on crucial topics. Hans loves to fantasise about new technologies, running, sailing with his family and checking reviews before entering a restaurant.

Andere boeken door Hans Keukenschrijver

Bekijk alle boeken

Over Wouter Hensens

Dr. Wouter Hensens the Executive Dean of Stenden South Africa, a campus of NHL Stenden University of Applied Sciences in the coastal town of Port Alfred, South Africa. His doctoral research focussed on the impact of online guest reviews on conventional Hotel Classification systems, and this started an academic interest in online reviews. His work includes the integration of online review data in hotel rating systems in Abu Dhabi, Qatar, Bahrain and Sharjah and a number of publications on the nature and use of online review data.

Andere boeken door Wouter Hensens

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

Introduction 5

1 The New Marketing Paradigma 7
2 The Foundations: Service Excellence & Consumer Engagement 27
3 Online Review Data Collection 45
4 Online Review Data Analysis 75
5 Strategic Marketing using Online Review Data 91
6 The Power of AI in Review Data 133
7 The Future of Review Data Analysis 143
8 Conclusion 153
9 Learn from the best 163
10 About the writers 173

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Superfijne klanten
    Jos Burgers
    Superfijne klanten
    € 21,50
  • Het Contentkanon
    Chantal Smink
    Het Contentkanon
    € 29,99
  • Gastvrij!
    Stijn van Boxtel
    Gastvrij!
    € 32,99
  • AI-selling: AI in het verkoopteam
    Patrick Petersen
    AI-selling: AI in het verkoopteam
    € 17,99
  • 101 beïnvloedingstechnieken
    Nicol Tadema
    101 beïnvloedingstechnieken
    € 27,50
  • Word B2B Meesterverleider
    Wing Cheung
    Word B2B Meesterverleider
    € 29,99

Rubrieken

  • cadeauboeken
  • computer en informatica
  • economie
  • filosofie
  • flora en fauna
  • geneeskunde
  • geschiedenis
  • gezondheid
  • jeugd
  • juridisch
  • koken en eten
  • kunst en cultuur
  • literatuur en romans
  • mens en maatschappij
  • naslagwerken
  • non-fictie informatief/professioneel
  • paramedisch
  • psychologie
  • reizen
  • religie
  • schoolboeken
  • spiritualiteit
  • sport, hobby, lifestyle
  • thrillers en spanning
  • wetenschap en techniek
  • woordenboeken en taal
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
DE BOEKHANDEL VOOR ZAKELIJKE KLANTEN
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Wristers Boekverkopers BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Good, The Bad, and The Emoji

        The Good, The Bad, and The Emoji
        Menno Beker , Hans Keukenschrijver , Wouter Hensens
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        The Good, The Bad, and The Emoji

        Verwijder uw beoordeling