Filteren
Trefwoord
166 resultaten
Trefwoord: Customer-loyalty
paperbackNederlands224 blz.9789083359144
1e druk
3-12-2024
Dit is het eerste boek dat verder gaat dan de vraag waarom mond-tot-mondreclame belangrijk is. Meer
€ 29,95
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands198 blz.9789043032056
4e druk
1-3-2014
Met ‘Verboden voor klanten, wij houden van fans' ontdek je hoe je extra waarde kunt toevoegen. Daar worden klanten fan van! Meer
paperbackNederlands198 blz.9789089655745
1e druk
23-2-2021
Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Meer
€ 33,99
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands150 blz.9789047002727
9e druk
4-2-2017
'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand het beter doet. Tevreden klanten hebben, is tegenwoordig niet meer genoeg. Meer
e-bookNederlands176 blz.9789058758910
1e druk
8-11-2018
andere uitgaves beschikbaar
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Zij delen in dit boek hun ervaringen met u. Meer
gebondenNederlands127 blz.9789082799965
16e druk
5-9-2022
Klanten: aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze u regelmatig op de zenuwen. Ze stellen torenhoge eisen, zijn onredelijk en wispelturig. Meer
€ 23,50
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands112 blz.9789079399703
1e druk
In dit boek deelt Truus Koppelaar-Noort haar kennis en ervaring met de lezer. Zij laat zien dat marketing niet saai is, maar juist voortdurend in beweging is. Meer
42% KORTING
e-bookNederlands180 blz.9789089650863
1e druk
14-9-2011
10 inspirerende hoofdstukken: hoe organisaties in alle commerciële bedrijfsprocessen relevanter worden in de ogen van de klant. De bonus? Volledig tevreden én loyale klanten! Meer
paperbackNederlands176 blz.9789024421947
1e druk
14-3-2018
andere uitgaves beschikbaar
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Zij delen in dit boek hun ervaringen met u. Meer
€ 27,95
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands144 blz.9789089655431
1e druk
16-7-2020
andere uitgaves beschikbaar
Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Meer
€ 24,99
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands192 blz.9789493480063
1e druk
13-1-2026
Veel organisaties hebben een ambitieuze missie of purpose. Maar wat ze daarvan echt waarmaken, valt meestal erg tegen. Meer
gebondenEngels276 blz.9789401495462
1e druk
10-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
While many companies intend to be customer-oriented, only a few succeed in truly satisfying the customer. Meer
gebondenNederlands121 blz.9789089650191
1e druk
3-4-2009
andere uitgaves beschikbaar
In dit aanstekelijke verhaal vertelt Burgers wat klanten echt willen: goed geholpen worden. Dit zorgt voor trouwe klanten, die ook nog eens zorgen voor nieuwe klanten. Meer
€ 21,50
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands256 blz.9789461561213
5e druk
12-6-2013
andere uitgaves beschikbaar
Sinds een paar jaar is er de internationaal befaamde methode BITSING waarbij op een nieuwe wetenschappelijke wijze wordt gekeken naar maximalisatie van omzet tegen minimale kosten. Meer
paperbackNederlands223 blz.9789035230538
2e druk
25-9-2015
Fred Lee bracht met zijn ideeën vele ziekenhuizen in de VS in beweging. Wat zou er in úw zorginstelling veranderen als 'making people happy' uw motto was? Meer
gebondenNederlands336 blz.9789493282094
1e druk
25-1-2023
Dit boek bevat 11 basisrecepten gebaseerd op 150+ jaar gebundelde ervaringsleer van zes Marketing Queens die samen voor heel mooie merken en organisaties werken of hebben gewerkt. Meer
e-bookNederlands144 blz.9789089651310
1e druk
26-6-2012
andere uitgaves beschikbaar
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich verdiept in wat klanten willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Meer
paperbackEngels272 blz.9780787963880
2e druk
29-10-2002
You've read about Customer Loyalty in all kinds of magazines and newspapers. Now read the new and revised edition of the ground-breaking book that created all the buzz. Meer
gebondenNederlands128 blz.9789089657183
1e druk
11-3-2024
andere uitgaves beschikbaar
Zet ambassadeurs in om ervoor zorgen dat superfijne klanten vanzelf naar je toekomen. Juist in dit digitale tijdperk heeft een goede mond-tot-mond strategie zin! Meer
€ 21,50
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands232 blz.9789013110159
1e druk
24-10-2012
andere uitgaves beschikbaar
'De Customer Delight Strategie' is een boek voor lijnmanagers, marketeers, kwaliteitsmanagers en studenten die willen excelleren in klantgerichtheid. Meer
€ 49,95
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden