Filteren
Trefwoord
41 resultaten
paperbackNederlands200 blz.9789081951128
1e druk
30-5-2015
Wat zorgt er precies voor dat een klant koopt? Het antwoord: retailmerchandise en retailstyling. In goed Nederlands: het dagelijks maken van theater in uw winkel. Meer
paperbackNederlands384 blz.9789046814192
1e druk
26-11-2016
Nederland is de grootste exporteur van tomaten ter wereld en behoort ook met tomatenzaad en kassen internationaal tot de top. Meer
paperbackNederlands376 blz.9789462909021
2e druk
3-4-2023
Consument & recht in de praktijk is geschreven met het doel studenten in het hoger onderwijs, vooral in het hbo, kennis te laten maken met de wereld van het consumentenrecht. Meer
gebondenEngels400 blz.9781394204700
1e druk
25-1-2024
In Redefining Retail: 10 Guiding Principles for a Post-Digital World, renowned international marketers Prof. Philip Kotler and Dr. Giuseppe Stigliano deliver a timely and insightful examination of retail and consumer brand marketing. Meer
gebondenEngels222 blz.9781841138930
15-1-2009
In het contractenrecht zijn er nogal wat verschillen tussen het Europees recht en het Angelsaksisch recht. Maar doordat het kooprecht in Europa steeds verder wordt geharmoniseerd zullen de verschillende benaderingen dichter tot elkaar moeten komen. Meer
gebondenEngels369 blz.9780749454562
1e druk
'The Retail Value Chain' analyseert de veranderingen in de retailindustrie en bekijkt de strategische opties die nog openstaan voor bedrijven. Besproken onderwerpen zijn onder meer retailstructuren, efficiënte reactie op de consument, vennootschappen in retailketens, het reguleren van de vraag, de tendensen binnen de IT, loyaliteitsprogramma's en het delen van klanteninformatie. Meer
paperbackEngels195 blz.9780749473235
1e druk
3-4-2015
andere uitgaves beschikbaar
Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant. Meer
76% KORTING
gebondenEngels195 blz.9780749479152
1e druk
28-3-2016
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is geschreven om bedrijfsleiders te helpen bij het opmaken van hun langetermijnstrategie. Ik heb het eveneens geschreven voor iedereen met een persoonlijke interesse in de toekomst van klantenrelaties. Meer
paperbackNederlands292 blz.9789077320891
1e druk
11-2-2014
Op 29 december 2006 trad de Wet handhaving consumentenbescherming (Whc) in werking. De wet berust op twee pijlers. In de eerste plaats is de Whc de uitvoeringswet van de Europese Verordening inzake samenwerking handhaving consumentenbescherming (Vo. Meer
paperbackNederlands384 blz.9789077320297
1e druk
27-6-2014
De parlementaire geschiedenis die in deze bundel is opgenomen, heeft in het bijzonder betrekking op de consumentenkoop (al dan niet op afstand) en elektronisch contracteren. Meer
e-bookNederlands200 blz.9789401472470
1e druk
15-10-2020
De wereld is één grote chaos. Spanningen, conflicten en de machtsstrijd tussen de grote naties beheersen de internationale agenda. Meer
paperbackNederlands117 blz.9789086920112
20-7-2011
Dit boekje bevat de preadviezen die tijdense de jaarvergadering 2005 van de Vereniging voor Verzekeringswetenschap besproken zijn. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789401416702
1e druk
6-5-2015
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek reikt Gino Van Ossel een concrete oplossing aan. Hij breekt een lans voor omnichannel in retail, door niet langer de winkel maar wel de klant centraal te stellen. Meer
e-bookNederlands317 blz.9789401416962
1e druk
17-4-2014
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek reikt Gino Van Ossel een concrete oplossing aan. Hij breekt een lans voor omnichannel in retail, door niet langer de winkel maar wel de klant centraal te stellen. Meer
e-bookNederlands271 blz.9789401408448
1e druk
24-1-2013
Generatie Y is de meest reclamekritische consumentengeneratie ooit. Maar wat drijft hen en hoe ontwikkelt u de juiste merkstrategie voor deze generatie? Meer
e-bookNederlands220 blz.9789401419031
1e druk
1-11-2014
andere uitgaves beschikbaar
Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant. Meer
paperbackNederlands222 blz.9789081516327
2e druk
andere uitgaves beschikbaar
'De Conversation Manager' heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Meer
58% KORTING
paperbackNederlands180 blz.9789089534521
1e druk
14-4-2015
De aanschaf van producten zonder keurmerk zou misstanden in stand houden. In dit boek laat Mensink zien welke problemen deze benadering van fairtrade met zich meebrengt. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789082033762
1e druk
23-10-2014
andere uitgaves beschikbaar
Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant. Meer
paperbackNederlands285 blz.9789081951135
3e druk
29-12-2017
'Prikkel de Koopknop' inspireert en biedt concrete handvatten om de klant op de winkelvloer ook in een concurrerende markt tot aankoop te verleiden. Meer