Filteren
Trefwoord
55 resultaten
paperbackNederlands264 blz.9789400516502
2e druk
19-12-2023
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek vol goede ideeën helpt je jouw oorspronkelijke idee te herontdekken en het gloedvol tot leven te wekken met behulp van de kracht van storytelling: tot de verbeelding sprekende eigen verhalen, voorbeelden, analogieën en metaforen. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789063695545
1e druk
6-9-2019
Hoe ontwikkel je een concept? En hoe maak je deze toegevoegde waarde zichtbaar, voelbaar en herkenbaar? Meer
gebondenNederlands260 blz.9789401486866
1e druk
11-10-2022
Het vakgebied locatieontwikkeling is volop in beweging. Nieuwe inzichten, veranderende behoeften en grootse uitdagingen vragen om een andere kijk op locaties. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789001298654
7e druk
8-4-2022
Copy & Concept is een aanwinst voor het vakgebied van marketingcommunicatie. Het is het enige werk dat het complete creatieve proces behandelt. Alle fasen komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Meer
paperbackNederlands128 blz.9789047005919
1e druk
19-11-2016
andere uitgaves beschikbaar
Erik Kessels leert u door middel van ruim veertig prikkelende statements creatiever te denken en onderscheidende ideeën te herkennen en waarderen. Meer
paperbackNederlands248 blz.9789089652454
1e druk
6-2-2019
De wereld verandert razendsnel. Diensten en producten kunnen van de ene op de andere dag verouderd zijn. Meer
gebondenNederlands256 blz.9789089657503
1e druk
27-9-2024
Word een meester in het creatieve proces en creëer sprankelende communicatie die doelgroepen raakt. Meer
paperbackNederlands288 blz.9789053528365
1e druk
6-9-2011
Verschillende auteurs constateren dat er fundamentele veranderingen plaatsvinden in onze economie. We evolueren naar een beleveniseconomie. In een wereld van overvloed zijn mensen meer op zoek naar psychische behoeftebevrediging: behoefte aan inspiratie, aan het bij een betekenisvolle gemeenschap horen en aan zingeving in het algemeen. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789462961098
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
Je bent beginnend ondernemer of droomt ervan om – al dan niet naast je huidige baan – je eigen bedrijf op te zetten. Meer
41% KORTING
paperbackNederlands240 blz.9789490463298
1e druk
19-7-2013
In dit boek wordt het ontwerpproces uit de doeken gedaan. Wanneer is een ontwerp een goed ontwerp, wat te doen als je vastloopt in een proces? Hoe ontwikkel je een concept? Meer
paperbackNederlands191 blz.9789491753046
1e druk
12-7-2014
andere uitgaves beschikbaar
U krijgt met dit boek inzicht in de 5 belangrijke stappen voor het bouwen aan een permanente innovatiekracht in uw organisatie. Meer
paperbackNederlands172 blz.9789493089877
1e druk
4-4-2023
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek pleit Rico Bakker voor het slechte idee en probeert hij je te leren hoe je dat bedenkt, door tegendraadse technieken toe te passen en er (creativi)tijd en energie in te steken. Meer
paperbackEngels240 blz.9789063693138
1e druk
31-5-2013
De wereld verandert razendsnel. Diensten en producten kunnen van de ene op de andere dag verouderd zijn. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789462960190
2e druk
16-10-2015
In onze snel veranderende maatschappij is lenigheid in denken een 'must'. Onze omgeving vraagt voortdurend om nieuwe oplossingen en een flexibele instelling. Meer
gebondenNederlands282 blz.9789013114546
1e druk
21-6-2013
Dan Roam bewijst in 'Op de achterkant van een servet' dat een simpele tekening op een bescheiden servetje effectiever kan zijn dan de meest gelikte PowerPoint-presentatie. Meer
paperbackNederlands210 blz.9789461265814
1e druk
24-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
Het schrijven van een non-fictieboek is de beste manier om jezelf op de kaart te zetten. Dat wil jij ook, maar wat komt daar allemaal bij kijken? Meer
paperbackNederlands208 blz.9789083149905
1e druk
1-6-2021
In dit langverwachte boek onthult '8-figure' copywriter Roy Ishak hoe je een originele en onderscheidende schrijfstijl ontwikkelt. Stap-voor-stap, met soms een grap. Meer
gebondenNederlands170 blz.9789401483100
1e druk
22-3-2022
Aan de hand van tien praktische en verrassende inzichten zet 'Steal like an artist' je op weg naar meer creativiteit. Met als belangrijkste tip: beter slim gejat dan slecht bedacht. Meer
paperbackNederlands282 blz.9789013116175
1e druk
12-3-2014
In 'Het uitgevouwen servet', bomvol illustraties en oefeningen, beschrijft Roam in detail hoe u 'Op de achterkant van een servet' in praktijk brengt. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789400516434
1e druk
21-6-2023
We moeten weer toegang krijgen tot de kracht van onze rechterhersenhelft. Pas dan komen we tot echt innovatieve ideeën en oplossingen voor de uitdagingen in ons werk. Meer