Filteren
Trefwoord
6 resultaten
e-bookNederlands192 blz.9789059724907
1e druk
'Leidinggeven aan overtuigingen' geeft leidinggevenden en beleidsbepalers een gereedschapskist in handen waarmee zij de communicatiestructuur, de communicatieprocessen, het overtuigingenkader en de doelstellingen binnen hun organisatie op een congruente wijze met elkaar kunnen verbinden. Meer
gebondenEngels221 blz.9781118486399
1e druk
30-12-2013
Creëer succesvolle partnerships. Dit boek biedt de instrumenten die nodig zijn om ervoor te zorgen dat alle elementen van een alliantie in aanmerking worden genomen. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789024424894
2e druk
20-5-2019
'Kernbegrippen van professionele communicatie' biedt je de theoretische en praktische basis voor een goede start in de communicatie. Meer
paperbackNederlands100 blz.9789461264510
1e druk
4-6-2021
In dit boek kun je lezen hoe je als waarnemer, collega of leidinggevende in leersituaties omgaat met feedback. Meer
e-bookNederlands313 blz.9789052618173
1e druk
7-12-2010
andere uitgaves beschikbaar
'Identiteit en Imago' is hét standaardwerk op het gebied van corporate communicatie, met alle recente academische theorie en praktijkervaringen op dit gebied. Meer
gebondenEngels240 blz.9781789666151
1e druk
3-4-2021
andere uitgaves beschikbaar
Streamline your organization's communication with the powerful and easy-to-follow methodology presented in this book, featuring insight from experts including Simon Sinek and Brene Brown. Meer