Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									58 resultaten
								
								Trefwoord: B2b-marketing
				paperbackNederlands192 blz.9789089657855
				1e druk
				22-4-2025
										
			
						Waarom lukt het veel B2B-bedrijven niet om hun droomklanten binnen te halen, terwijl ze wel de perfecte oplossingen voor hun doelgroep hebben? Het antwoord is simpel: ze zijn (nog) geen meesterverleiders.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands256 blz.9789089656766
				1e druk
				6-4-2023
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Je wilt nieuwe klanten aantrekken. Klanten waar je graag voor werkt. En klanten die vooral een gezonde marge opleveren.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands224 blz.9789083317731
				1e druk
				6-2-2025
										
			
						Full System Marketing is voor B2B marketeers die voorloper willen worden in hun niche. Het biedt een strategisch kader voor B2B-bedrijven die willen groeien in een snel veranderende markt.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands288 blz.9789024451739
				1e druk
				29-11-2022
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
De gemiddelde B2B-klant bestaat niet. Wel kun je de verschillende klantsegmenten in kaart brengen en per segment werken aan winstgevende relaties op de lange termijn.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands328 blz.9789083158990
				1e druk
				30-5-2025
										
			
						In 'Het Contentkanon' laat Chantal zien hoe je een toekomstbestendige contentstrategie bouwt met een proactieve én reactieve aanpak van contentmarketing.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands540 blz.9789001298678
				7e druk
				25-2-2022
										
			
						Business marketing combineert op overzichtelijke wijze de meer traditionele en praktische kennis van business marketing, over het koopgedrag van organisaties, marktonderzoek en segmentatie, met de nieuwste inzichten op het gebied van online marketing.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands256 blz.9789024451746
				1e druk
				25-11-2022
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
De gemiddelde B2B-klant bestaat niet. Wel kun je de verschillende klantsegmenten in kaart brengen en per segment werken aan winstgevende relaties op de lange termijn.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands378 blz.9789001863104
				7e druk
				21-6-2016
						
						Dit boek bestrijkt de enorme diversiteit aan zakelijke markten en manieren waarop deze worden bewerkt, variërend van relatiemarketing tot transactiemarketing.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands108 blz.9789052617138
				1e druk
				17-7-2012
						
						Zodra het woord marketing valt, volgt er altijd een reactie. Positief? Vaak niet. Dit komt doordat velen marketing alleen associëren met glimmende folders en dure reclamecampagnes.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands715 blz.9789001078362
				8e druk
				16-12-2022
										
			
						Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is al jaren een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, -strategie en -management.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands188 blz.9789090325958
				1e druk
				23-5-2019
						
						andere uitgaves beschikbaar
Ook ondernemers met geweldige producten hebben vaak moeite om aan tafel te komen bij de beste klanten. Dat heeft enorme consequenties.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands708 blz.9789001268695
				10e druk
				25-4-2022
										
			
						Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands106 blz.9789083011783
				2e druk
				20-8-2020
						
						andere uitgaves beschikbaar
Deze handleiding neemt je in ruim 100 pagina’s stap voor stap mee door de tool. Voor ieder onderdeel is een uitgebreide uitleg aanwezig, ondersteund door screenshots.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands160 blz.9789493282223
				1e druk
				26-6-2023
										
			
						Dit boek gaat over de troonopvolger van leadgeneratie: account-based marketing (ABM).					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands176 blz.9789082120660
				2e druk
				2-2-2023
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
In 'De online marketingmachine' laat Van den Belt stap voor stap zien hoe je alle onderdelen van online marketing samenvoegt tot een ijzersterke, geoliede machine.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands651 blz.9789043038065
				8e druk
				1-3-2021
						
						Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands416 blz.9789078972167
				18e druk
				8-5-2023
						
						Zoals ieder vakgebied verandert en vernieuwt marketing zich soms sneller dan vakliteratuur en studieboeken kunnen bijhouden.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands492 blz.9789078972150
				17e druk
				21-6-2022
						
						Zoals ieder vakgebied verandert en vernieuwt marketing zich soms sneller dan vakliteratuur en studieboeken kunnen bijhouden.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands188 blz.9789490969240
				1e druk
				23-5-2019
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Ook ondernemers met geweldige producten hebben vaak moeite om aan tafel te komen bij de beste klanten. Dat heeft enorme consequenties.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands208 blz.9789461562326
				1e druk
				2-12-2016
						
						andere uitgaves beschikbaar
'Social Selling Masterclass' leert je met een nieuwe aanpak effectiever en met meer succes acquisitie te plegen: zorg dat klanten naar joú komen.					 Meer