Filteren
Trefwoord
193 resultaten
paperbackNederlands88 blz.9789047018612
11e druk
25-6-2025
andere uitgaves beschikbaar
De kleine Cialdini geeft een heldere samenvatting van Robert Cialdini's theorie. Het verschaft je inzicht in de zes beïnvloedingswapens: niet alleen kun je ze naar wens inzetten, je hebt het ook direct door als anderen ze gebruiken. Meer
paperbackNederlands300 blz.9789024404728
6e druk
26-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
Aan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. Meer
paperbackNederlands528 blz.9789402708783
1e druk
6-10-2021
Nieuw onderzoek, nieuwe inzichten en nieuwe voorbeelden. In de nieuwe editie van deze veelgeprezen bestseller legt Cialdini uit waarom mensen 'ja' zeggen en hoe je deze inzichten in zowel werk- als privésituaties kunt toepassen. Meer
e-bookNederlands300 blz.9789058757005
6e druk
26-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Aan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789493171589
1e druk
20-4-2023
Tegenwoordig wordt meer dan driekwart van de aankoopbeslissingen genomen louter op basis van online gevonden informatie. Als je met je bedrijf wilt groeien, moet je daarom online de autoriteit worden in jouw branche. Meer
paperbackNederlands296 blz.9789013170542
2e druk
26-1-2023
Toezicht is tegenwoordig een belangrijk onderwerp in zowel de praktijk als de wetenschap. De rol van inspecties en autoriteiten wordt intensief bediscussieerd, zeker naar aanleiding van incidenten en ongelukken. Meer
paperbackNederlands96 blz.9789047014706
1e druk
3-11-2020
andere uitgaves beschikbaar
In 'Macht aan de aardige mens' van Pacelle van Goethem ontdek je de stijlen van overtuigen en de geheimen van onweerstaanbare mensen. Meer
paperbackNederlands136 blz.9789048635320
1e druk
9-5-2019
SEO is not dead. Dat is de mythe die auteur en SEO-geek Frederik Vermeire uit de wereld wil helpen. Meer
45% KORTING
e-bookNederlands96 blz.9789047014713
1e druk
2-11-2020
andere uitgaves beschikbaar
In ‘Macht aan de aardige mens’ van Pacelle van Goethem ontdek je de stijlen van overtuigen en de geheimen van onweerstaanbare mensen. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789045022307
1e druk
18-10-2012
Gezag is nergens meer vanzelfsprekend - niet in het gezin, niet op school, niet op het werk, niet in de publieke ruimte. Dat is goed nieuws! Meer
paperbackNederlands240 blz.9789024426645
1e druk
23-9-2019
andere uitgaves beschikbaar
Praktisch, scherp en duidelijk. Met onverwachte invalshoeken en inspirerende cases. Veel handige tips en een direct toepasbaar stappenplan. Meer
paperbackNederlands296 blz.9789024469291
1e druk
17-4-2025
andere uitgaves beschikbaar
Ook jij kunt deze resultaten behalen. In 101 beïnvloedingstechnieken ontdek je de wetenschappelijk bewezen methodes die top-performers dagelijks gebruiken. Meer
paperbackNederlands400 blz.9789021537436
1e druk
29-5-2018
Ons sociale gedrag baseren we op hoe wij onszelf en anderen in ons denken weergeven. Die gedachteconstructies bepalen vervolgens tot op grote hoogte ons denken en doen. Meer
paperbackEngels268 blz.9781292022291
5e druk
In dit boek over beïnvloeding zal u niet alleen leren welke technieken u ertoe brachten ja te zeggen, maar ook hoe u uzelf tegen toekomstige verzoeken kunt verdedigen. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789047005452
1e druk
22-1-2013
Maurits Kaptein ontwikkelde op basis van psychologie en technologie een manier om ook online bezoekers individueel te beïnvloeden door rekening te houden met hun persoonlijke voorkeuren, dankzij zogenaamde beïnvloedingsprofielen. Meer
e-bookNederlands88 blz.9789047009047
11e druk
17-6-2025
andere uitgaves beschikbaar
De kleine Cialdini geeft een heldere samenvatting van Robert Cialdini's theorie. Het verschaft je inzicht in de zes beïnvloedingswapens: niet alleen kun je ze naar wens inzetten, je hebt het ook direct door als anderen ze gebruiken. Meer
paperbackNederlands96 blz.9789047009702
1e druk
Met 'Een beetje Nooit Af' ben je in een treinrit een heel boek rijker. Veel helpt dat niet, want Een beetje smaakt naar meer. Meer
e-bookNederlands237 blz.9789047006312
1e druk
23-1-2013
andere uitgaves beschikbaar
Pacelle van Goethem schreef een boek over dat wat veel mensen willen weten: hoe kan ik mijn persoonlijke overtuigingskracht vergroten en anderen overtuigen? Meer
paperbackNederlands200 blz.9789086871186
1e druk
4-4-2013
Bransen verzet zich tegen een maatschappelijke orde waarom wetenschappelijk expertise steeds belangrijker wordt en ons nuchtere denken meer en meer wordt gewantrouwd. Meer
paperbackNederlands145 blz.9789090373225
1e druk
28-6-2023
In 'Top of Mind' reikt Lotte Lobé je de tools aan die je nodig hebt. Ze vertelt je alles over personal branding, social selling en online en offline netwerken, en laat zien hoe je in de media komt. Meer