Filteren
Trefwoord
55 resultaten
paperbackNederlands192 blz.9789024407835
1e druk
11-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
Molenaar geeft in deze uitgave de stappen aan die winkeliers, vastgoedhandelaren en gemeentes moeten ondernemen en dit alles onder het motto 'red de winkel! Meer
e-bookNederlands200 blz.9789052619118
1e druk
29-8-2011
andere uitgaves beschikbaar
Is er toekomst voor traditionele winkels en zullen er webwinkels verdwijnen? Ken de regels van de strijd en zwakheden van concurrenten en u kunt nog steeds succesvol zijn. Meer
gebondenNederlands121 blz.9789089650191
1e druk
3-4-2009
andere uitgaves beschikbaar
In dit aanstekelijke verhaal vertelt Burgers wat klanten echt willen: goed geholpen worden. Dit zorgt voor trouwe klanten, die ook nog eens zorgen voor nieuwe klanten. Meer
paperbackNederlands540 blz.9789001298678
7e druk
25-2-2022
Business marketing combineert op overzichtelijke wijze de meer traditionele en praktische kennis van business marketing, over het koopgedrag van organisaties, marktonderzoek en segmentatie, met de nieuwste inzichten op het gebied van online marketing. Meer
e-bookNederlands192 blz.9789462200135
1e druk
5-2-2013
andere uitgaves beschikbaar
Molenaar geeft in deze uitgave de stappen aan die winkeliers, vastgoedhandelaren en gemeentes moeten ondernemen en dit alles onder het motto 'red de winkel! Meer
paperbackNederlands424 blz.9789001016586
6e druk
5-3-2024
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Meer
paperbackNederlands395 blz.9789001886868
5e druk
16-4-2020
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Meer
paperbackNederlands282 blz.9789043040679
15e druk
3-4-2023
Marketing begint bij het begrijpen van behoeften en wensen, het bepalen welke doelmarkten de organisatie het beste kan bedienen en het ontwikkelen van overtuigende waardeproposities om consumenten aan te trekken en aan zich te binden. Meer
gebondenNederlands708 blz.9789001268695
10e druk
25-4-2022
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789001853204
9e druk
21-8-2018
Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het leerboek. Meer
paperbackNederlands413 blz.9789001015725
4e druk
22-2-2024
Basisboek Sales is dé complete en toegankelijke introductie tot het vakgebied van sales en biedt jouw studenten de optimale voorbereiding op een succesvolle carrière. Meer
paperbackNederlands384 blz.9789020971941
1e druk
22-5-2025
Consumenten nemen dagelijks talloze beslissingen, vaak zonder er bewust over na te denken. Terwijl sommige aankopen rationeel worden overwogen, worden de meeste keuzes bepaald door gewoontes, emoties en sociale invloeden. Meer
e-bookNederlands152 blz.9789462200180
1e druk
6-3-2013
andere uitgaves beschikbaar
Het juiste product, voor de juiste mensen, op het juiste moment, voor de juiste prijs is de belofte die neuromarketing in petto heeft. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789077881545
1e druk
27-5-2009
andere uitgaves beschikbaar
'Hoe pak je een oen zijn poen' bevat verbluffende resultaten van sociaal-psychologische experimenten, vertaald naar de marketing- en salespraktijk van alledag. Meer
gebondenEngels250 blz.9780470400913
1e druk
Volgens recente statistieken winkelt generatie Y zo'n 25 tot 40 procent meer dan de gemiddelde consument. Bovendien heeft deze gedreven groep consumenten de traditionele verkoop en marketingstrategieën volkomen overhoop gegooid. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789081951128
1e druk
30-5-2015
Wat zorgt er precies voor dat een klant koopt? Het antwoord: retailmerchandise en retailstyling. In goed Nederlands: het dagelijks maken van theater in uw winkel. Meer
paperbackEngels286 blz.9781118113363
1e druk
In 'Brainfluence' wordt uitgelegd hoe u neurowetenschap en gedragsonderzoek kunt toepassen om te begrijpen welke beslispatronen uw klanten volgen. Meer
paperbackNederlands305 blz.9789043036528
14e druk
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing.
Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer
56% KORTING
paperbackEngels320 blz.9781416595243
1e druk
28-3-2025
Revolutionary retail guru Paco Underhill is back with fresh observations and important lessons in this completely revised edition of his classic, witty bestselling book on our ever-evolving consumer culture. Meer
gebondenNederlands192 blz.9789024427284
1e druk
17-5-2019
Het koopgedrag van klanten, concurrenten en bedrijven verandert snel door de impact van netwerken, algoritmes en internet. Meer