Filteren
Trefwoord
58 resultaten
paperbackNederlands320 blz.9789089657268
2e druk
29-2-2024
Media-aandacht kan veel betekenen voor je expertstatus en je carrière. Met dit boek krijg je alles in handen om, als vrouw, het podium te pakken. Meer
35,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands242 blz.9789089657794
1e druk
Kunstmatige intelligentie (AI) zet het vak volledig op zijn kop. Technologische ontwikkelingen brengen veranderingen met zich mee die enorme gevolgen hebben voor marketeers en hun dagelijkse werkzaamheden. Meer
gebondenEngels292 blz.9780470119860
1e druk
De marketing staat voor ernstige veranderingen, zoals het verlies van de massa-klant, het terugvallen van televisiereclame en de grotere rol van online-reclame. Meer
paperbackEngels288 blz.9781119691495
4e druk
18-6-2021
The book offers principles, theories, step-by-step instructions, and advice from esteemed experts to guide you through the fundamentals of advertising design and the creative process. Meer
paperbackEngels272 blz.9781118801154
1e druk
30-11-2013
Eenvoudig gezegd, onder de huidige operationele omstandigheden zal de reclame-industrie het niet volhouden zonder maatregelen te nemen en dreigen rampzalige scenario's. Meer
paperbackNederlands242 blz.9789089658012
4e druk
26-6-2025
Technologische ontwikkelingen brengen veranderingen met zich mee die enorme gevolgen hebben voor marketeers en hun dagelijkse werkzaamheden. Meer
32,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden
paperbackEngels192 blz.9789063695316
11-1-2019
Visual messages are omnipresent in our daily life. They are constantly attempting to persuade us to buy, learn and act. Some are more successful than others in influencing our behavior and choices. Meer
24,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands200 blz.9789089653345
3e druk
30-6-2017
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek krijg je van bestsellerauteur Aartjan van Erkel de geheime formule voor opvallende online marketing, plus een groot aantal Nederlandse voorbeelden. Meer
25,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands96 blz.9789052619170
1e druk
10-8-2017
In dit boek leest u hoe u in vijf stappen uw eigen personal brand kunt ontwikkelen. Bij iedere stap krijgt u praktische adviezen aangereikt om uw personal brand op te bouwen. Meer
paperbackEngels400 blz.9781119894872
6e druk
3-1-2023
In a post-pandemic, up or down economy, it’s harder than ever to meet highly complex and ever-changing customer expectations. The top-selling Marketing For Dummies covers basics like sales strategy, channel selection and development, pricing, and advertising. Meer
paperbackNederlands184 blz.9789464375787
1e druk
11-8-2022
Anneloes Zuiderveen laat zien dat je helemaal geen zichtbaarheidsprobleem hebt. Dat is één van de valkuilen waarover zij in dit boek vertelt, met praktische voorbeelden
van haar klanten én van haar eigen ondernemingen. Meer
paperbackNederlands72 blz.9789464758665
1e druk
28-3-2023
België is helaas voor de Nederlandse marketeers een compleet andere markt, met andere behoeften en ander consumentengedrag. Meer
e-bookNederlands193 blz.9789493440104
1e druk
25-9-2025
andere uitgaves beschikbaar
Veel ondernemers zijn briljant in hun vak, maar raken gestrest zodra ze moeten lanceren. Of ze pakken het niet strategisch aan. Meer
paperbackNederlands211 blz.9789059318717
14e druk
25-2-2015
Media zijn er altijd, overal en alom. Niet alleen zijn het er veel, ze zijn ook voortdurend aan verandering onderhevig. De komst van internet heeft de mediawereld compleet op zijn kop gezet. Meer
27% KORTING
gebondenNederlands136 blz.9789492528506
1e druk
Om ondernemers te ondersteunen ontwikkelde Paul Beens het unieke Impact Growth Model: een voor iedereen te volgen stappenplan om stap voor stap je marketing impact te vergroten. Meer
56% KORTING
paperbackEngels368 blz.9780470401156
3e druk
Trek nieuwe klanten aan en vergroot uw verkoop met een doortimmerd marketingplan. Wilt u een krachtige marketingcampagne opzetten? Deze toolkit laat u zien hoe u stap voor stap effectieve marketingstrategieën toepast. Meer
e-bookNederlands154 blz.9789463140553
2e druk
9-2-2019
HoIn Instaproof geven Insta-experts @kirstenjassies en @joycenafzger antwoord op al jouw brandende Instagramvragen. Meer
e-bookNederlands200 blz.9789055948697
1e druk
3-11-2011
Dit boek helpt elke online marketeer om fors betere resultaten te realiseren. Of hij nu zelfstandig werkt of voor een multinational. Voor ruim twintig vormen van online marketing worden de belangrijkste tips en trucs beschreven. Meer
gebondenNederlands310 blz.9789401453783
1e druk
13-9-2017
Creative Belgium reikt jaarlijks awards uit voor de innovatiefste en opvallendste campagnes van onze reclamebureaus. Dit boek verzamelt deze campagnes. Meer
e-bookNederlands166 blz.9789490463755
1e druk
13-5-2020
andere uitgaves beschikbaar
Het komt met grote regelmaat voor dat een bestuurder van een organisatie gedwongen wordt te vertrekken. Dat is een ingrijpende gebeurtenis. Altijd. Meer