,

Instaproof

In 15 stappen naar jouw ideale Instagramaccount

Specificaties
E-book, 154 blz. Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
Uitgeverij Snor | 2e druk, 2018
ISBN13: 9789463140553
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Uitgeverij Snor Epub met watermerkbeveiliging 2e druk, 2018 9789463140553
Direct te downloaden

Samenvatting

Hoe kom ik aan meer volgers? Welke foto’s leveren mij de meeste likes op? Welke hashtags werken? Hoe creëer ik een picture perfect feed? Hoe vind ik influencers die bij mijn merk passen? Of: hoe word ik er zelf een? En uhm… hoe schrijf ik eigenlijk een triggerende bio? Kortom: hoe kickstart ik mijn weg naar Insta(nt) succes?

In Instaproof geven Insta-experts @kirstenjassies en @joycenafzger antwoord op al jouw brandende Instagramvragen. Instaproof is dé Instagramgids die insta(nt) succes voor ie-de-reen haalbaar maakt, of jij nou een lokale bakkerij (met fan-tas-stische croissants) runt of het nieuwste online mode-icoon (hallo Anna Wintour 2.0!) wil worden. Het boek staat bol van de praktische tips & tricks, naar bevat ook boek inspirerende succesverhalen van Nederlandse Instagrammers. Kriebels om je Instagram te upgraden gegarandeerd!

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789463140553
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:154
Druk:2
Verschijningsdatum:9-2-2019

Over Kirsten Jassies

Kirsten Jassies is social media-expert, spreker en auteur. Ze helpt merken en organisaties als vtwonen, LINDA. en de NPO om slim en strategisch gebruik te maken van platforms als Instagram en TikTok. Kirsten schrijft en spreekt over de impact van social media, algoritmes en AI op ons dagelijks leven, met een duidelijke missie: mensen bewust en creatief laten omgaan met hun digitale omgeving. Haar bestseller Instaproof (2018) verkocht meer dan 17.000 exemplaren. Met Het is allemaal de schuld van social media (2025) biedt ze een scherpe, maar hoopvolle blik op het digitale tijdperk, en laat ze zien hoe we technologie in kunnen zetten voor verbinding, vernieuwing en verandering. Daarnaast host ze de gelijknamige podcast waarin ze in gesprek gaat met andere experts op gebied van generaties, onderwijs, AI en data en privacy.

Andere boeken door Kirsten Jassies

Over Joyce Nafzger

Joyce Nafzger begon als online redacteur bij Cosmopolitan en copywriter voor merken als Fred de la Bretoniere, Moët & Chandon en STARSKIN. Nu werkt ze als freelance contentexpert en Creative Producer bij Qontent Matters voor klanten als bol.com en BaByliss Nederland. Sinds 2017 geeft zij samen met Jassies Instagramtrainingen.

Andere boeken door Joyce Nafzger

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Instaproof