Martijn Verspeek
Goeiegast
Hoe een doodgewone Brabantse dorpsinstallateur een verfrissend voorbeeld werd van ultieme medewerker- en klantgerichtheid.
2
3
4
6
Sanne Cornelissen
Me, myself & AI
AI kan je een hele werkdag per week besparen, maar alleen als jij je manier van werken aanpast. In 'Me, myself & AI' leer je in drie praktische stappen hoe je AI inzet voor minder gedoe, meer focus en echte tijdwinst. Geen technische abracadabra, wel direct toepasbare tips, voorbeelden en tools.
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
Kate Hays
How to win
Tijdens haar twintigjarige carrière als sportpsycholoog heeft Dr. Kate Hays 'De Bouwstenen van Succes' ontwikkeld, een raamwerk dat is uitgegroeid tot een transformatief programma voor het smeden van een winnaarsmentaliteit, zowel voor individuen als groepen. Het proces erkent dat winnen belangrijk is, maar dat groei nog belangrijker is. De hoofdfocus ligt op het creëren van een duurzame cultuur waarin atleten keer op keer kunnen slagen.
Ze laat zien dat haar raamwerk niet alleen is voorbehouden aan Olympiërs of internationale voetbalteams. In feite kan iedereen met deze methodes duurzaam succes bereiken. Aan de hand van een schat aan psychologische oefeningen en uitdagingen die eenvoudig zijn toe te passen in je dagelijks leven laat ze zien dat iedereen zijn ware potentieel kan waarmaken. Haar beproefde methode leert je niet alleen hoe je kunt winnen, maar ook hoe je kunt gedijen in elke situatie.
28
29
30
31
Peter van der Geer
Overtuigend debatteren
Twee topdebaters van Debat.NL bieden u een uniek inzicht in alle technieken, tips en trucs die van u een overtuigend spreker maken. Wat kunt u leren van Obama, Pechtold, Wilders, Shell en Greenpeace, zodat niets of niemand u meer verrast? Bij debatten, vergaderingen en onderhandelingen komen deze vaardigheden u uitstekend van pas.
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
Kenneth Blanchard
Maak een fan van uw klant
'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand het beter doet. Tevreden klanten hebben, is tegenwoordig niet meer genoeg. Wilt u echt een bloeiend bedrijf, maak dan van uw klanten enthousiaste fans.' Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in 'Maak een fan van uw klant' op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Ken Blanchard bekende, enerverende parabelvorm verteld.
98
99
Net verschenen
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal