

Steven Van Belleghem is gepassioneerd door klantgerichtheid. De voorbije 20 jaar heeft hij 100% van zijn professionele tijd geïnvesteerd in het beter begrijpen van klantgerichte organisaties. Hij is auteur van 6 managemeboeken rond klantgerichtheid en geeft over heel de wereld lezingen over zijn passie. Hij is tevens ondernemer, investeerder en lid van diverse adviesraden.
Meer over Steven Van BelleghemHow to become a shiny diamond workbook
Translating the 'diamond in the rough' theory into practice
Samenvatting
Radiate optimism, positivity and energy. Be loyal to your customers (& they will be loyal to you). Never forget to ask what you can do for your customer.
In my sixth management book ‘A Diamond in the Rough’ I wanted to answer the ‘HOW’ question. HOW can you build a customer-centric culture in your organization? A customer-centric culture will be one of the most differentiating factors in the business world in the coming years.
To give my readers an extra boost, I have created this workbook. With this workbook you can really take those first steps to make your culture even more customer-centric.
Specificaties
Vaak samen gekocht
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal