Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Gratis voorpublicatie

Thuis ben ik niet zo leuk! - gratis voorpublicatie

Klanten vinden en binden met een beetje humor

Specificaties
Voorpublicatie, 27 blz. Pdf met watermerkbeveiliging | Nederlands
Van Duuren Management | 1e druk, 2020
ISBN13: 9797090119453
Rubricering
Van Duuren Management Pdf met watermerkbeveiliging 1e druk, 2020 9797090119453
Direct te downloaden
Gratis voorpublicatie

Samenvatting

Gratis download
Deze voorpublicatie (PDF) van het nieuwe boek van Jos Burgers is gratis te downloaden en bevat 27 pagina's uit het boek dat in februari 2020 is verschenen.

Over het boek
Veel mensen weten humor te waarderen. En omdat klanten eigenlijk nét mensen zijn, is humor een krachtig wapen bij het vinden en binden van klanten. Als je het tenminste op de juiste manier inzet. Want er kleven ook risico’s aan het gebruik van humor. Je kunt de plank behoorlijk misslaan.

In zijn nieuwste boek Thuis ben ik niet zo leuk! laat bestsellerauteur Jos Burgers zien hoe humor kan bijdragen aan zakelijk succes – en dat het een vaardigheid is die iedereen kan ontwikkelen. Niet door de lolbroek van de afdeling te worden, maar door humor op de juiste momenten bewust in te zetten in de communicatie met klanten. Met als doel verrassend uit de hoek te komen en hen te laten (glim)lachen.

Op zijn kenmerkende luchtige en praktische wijze beschrijft Jos Burgers waarom humor je gunfactor vergroot en maakt dat je opvalt, hoe je beter wordt in het gebruik ervan in het contact met klanten, welke risico’s en valkuilen er zijn en hoe je die kunt vermijden. Een boek vol herkenbare voorbeelden die aantonen dat klanten sneller voor je kiezen en langer bij je blijven, als je de moed hebt om serieus werk te maken van humor!

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9797090119453
Taal:Nederlands
Bindwijze:voorpublicatie
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:pdf
Aantal pagina's:27
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (4)

recensie
Thuis ben ik niet zo leuk! - 'De lessen uit dit prima boek blijven goed hangen'
Elly Stroo Cloeck | 18 augustus 2020
Dit boek is niet grappig, zegt auteur Jos Burgers over zijn boek Thuis ben ik niet zo leuk, het is bedoeld om je te leren hoe je humor kunt inzetten in je klantcontacten. En hoe je dat vooral niet moet doen.
Lees verder
recensie
Thuis ben ik niet zo leuk! – Humor om te leren
Peter Streefkerk | 17 juni 2020
In zijn boek Thuis ben ik niet zo leuk! laat Jos Burgers zien hoe je, zelfs als inkoper, je klanten en je leveranciers toch kunt vinden en binden met een beetje humor. Of dat bij aanbestedingen eveneens zo werkt, laten we maar even in het midden.
Lees verder
recensie
Thuis ben ik niet zo leuk - 'Ik had nog veel meer over dit onderwerp willen lezen'
Dymph Neeteson | 10 maart 2020
Dymph Neeteson las Thuis ben ik niet zo leuk! Van Jos Burgers: ‘Ik had nog veel meer over dit onderwerp willen lezen. Meer feitjes, meer onderzoekjes, meer voorbeelden...' Een review.
Lees verder
recensie
Thuis ben ik niet zo leuk! - 'Een serieus en grappig boek over humor'
Henk Jan Kamsteeg | 11 februari 2020
Het bleef akelig stil in de zaal. De van tevoren bedachte grap die ik maakte, bleek niet aan te slaan. Gelukkig was ik ad rem genoeg om de stilte op te vangen door te zeggen: ‘Oké, boodschap is duidelijk. Die laten we er voortaan uit.' Schade beperkt, want alsnog werd er luid gegrinnikt door het publiek.
Lees verder

Over Jos Burgers

Jos Burgers (1951) is auteur van managementboeken en veelgevraagd spreker over onderwerpen als strategie, marketing, sales en klantgerichtheid. Na een universitaire studie Bedrijfseconomie met als specialisatie Marketing Management was Jos ruim tien jaar hogeschooldocent marketing. Na die periode adviseerde hij gedurende een tiental jaren organisaties van uiteenlopende aard en omvang op het terrein van strategie, marketing en klantgerichtheid. Tegenwoordig richt Jos zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties. Met meer dan honderd presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Jos houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden. Jos Burgers is auteur van bestsellers als Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, Geef nooit Korting!, Gek op Gaten, De Wet van Snuf, Eén fan per dag en Wacht niet op de wind, ga roeien! Zes van zijn titels zijn uitgeroepen tot het bestverkochte managementboek van een jaar. Van Jos’ complete oeuvre zijn meer dan 300.000 exemplaren verkocht.

Andere boeken door Jos Burgers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Thuis ben ik niet zo leuk! - gratis voorpublicatie