Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Brand Prototyping (Heruitgave)

Developing Meaningful Brands

Specificaties
Paperback, 96 blz. | Engels
Boom | 1e druk, 2012
ISBN13: 9789491560248
Rubricering
Boom 1e druk, 2012 9789491560248
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

'Brand Prototyping' beschrijft een unieke methode die is ontwikkeld om een sterke identiteit en een goede relatie met de klant te creëren. Het Brand Prototyping Process is het eerste concept dat concrete hulpmiddelen biedt voor relevante vernieuwing van de identiteit, waardoor de relatie betekenisvol blijft en het merk gezien wordt als vitaal en dynamisch.

Specificaties

ISBN13:9789491560248
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:96
Uitgever:Boom
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (2)

recensie
Brand Prototyping
Eric van Arendonk | 30 oktober 2009
Tijdens mijn zoektocht naar meer kennis op het gebied van merken bouwen heb ik al menig boek gelezen hierover. Nu was ik heel specifiek op zoek naar meer informatie omtrent het creëren van een persoonlijkheid van je merk. Meer de emotionele dan de functionele kant. Ik was op het spoor gekomen van de zogenaamde archetypen, persoonlijkheidskenmerken die je ook aan merken kunt koppelen. En toen kreeg ik dit boek in handen 'Brand prototyping - Developing meanful brands', dat is nog eens een statement op de kaft van het boek. Enigszins ongeloofwaardig bekeek ik het boekje.
Lees verder
recensie
Brand Prototyping (Heruitgave)
Eric van Arendonk | 30 oktober 2009
Tijdens mijn zoektocht naar meer kennis op het gebied van merken bouwen heb ik al menig boek gelezen hierover. Nu was ik heel specifiek op zoek naar meer informatie omtrent het creëren van een persoonlijkheid van je merk. Meer de emotionele dan de functionele kant. Ik was op het spoor gekomen van de zogenaamde archetypen, persoonlijkheidskenmerken die je ook aan merken kunt koppelen. En toen kreeg ik dit boek in handen 'Brand prototyping - Developing meanful brands', dat is nog eens een statement op de kaft van het boek. Enigszins ongeloofwaardig bekeek ik het boekje.
Lees verder

Over Michel Jansen

Michel Jansen is oprichter van Veramente Brand Consultancy (michel.jansen@veramente.nl). Hij begeleidt bedrijven bij het vertalen van hun bedrijfsstrategie in een helder merkbeleid. Hij ondersteunt onder meer bij het oplossen van vragen ohgv ontwikkeling van merkidentiteit, -positionering en -portfolio/-architectuur. Tevens treedt hij regelmatig op als (gast)docent bij onder meer NIMA, AOG School of Management, NIBAA en Nyenrode Business Universiteit. Hij is auteur van verscheidene artikelen over merken en schreef in de afgelopen jaren onder meer de boeken 'Brand Alliances', 'Brand Prototyping', 'Brand Fashioning' en 'Brand Flow'.

Andere boeken door Michel Jansen

Inhoudsopgave

Foreword

1. Introduction
2. The meaning of the brand
3. Archetypes
4. The Brand Prototyping Process

Afterword
Acknowledgements
Glossary
About HIGHvalue
About the author
References

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Brand Prototyping (Heruitgave)