Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Rubrieken
Alle boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Binnenkort verwacht Helpfunctie Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091943
Boeken Marketing Dienstbaar zijn is het nieuwe goud
Dienstbaar zijn is het nieuwe goud
Paul Moers

Paul Moers is oprichter van Paul Moers Strategic Marketing Services en associated partner van Boer & Croon .

Meer over Paul Moers
Paul Moers: ‘We zien dienstbaarheid helaas al snel als slapte’ Paul Groothengel 17 september 2013 De dienstbaarheid van personeel? Bar en boos. Consumenten voelen zich verloren. Aanbieders die zich wél dienstbaar opstellen, hebben een wereld te winnen, stelt marketingadviseur Paul Moers. In zijn boek Dienstbaar zijn is het nieuwe goud geeft hij in acht stappen aan hoe bedrijven ‘hun klant kunnen verdienen’. Lees het volledige artikel
Paul Moers

Dienstbaar zijn is het nieuwe goud

8 stappen om uw klant te verdienen

Specificaties
Paperback, 224 blz. | Nederlands
Uitgeverij Het Boekenschap | 1e druk, 2013
ISBN13: 9789490085377
Rubricering
Uitgeverij Het Boekenschap 1e druk, 2013 9789490085377
Dit product is niet leverbaar
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Videos Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Dienstbaar zijn is het nieuwe klantgericht zijn. Veel bedrijven kiezen klantgerichtheid als nieuwe strategie, maar hebben geen idee hoe ze dit in de praktijk invullen. Door in dienstbaarheid te denken kunnen bedrijven echt meters maken. Consumenten en klanten verlangen immers optimale dienstverlening. Met minder nemen ze niet langer genoegen. Excelleren in dienstbaar zijn is wat er echt moet gebeuren.

Paul Moers neemt de lezer mee in heel concrete stappen hoe dienstbaar zijn vanuit de onderneming kan worden gestimuleerd. Het is een oud instrument op een nieuwe effectieve manier ingezet om de klant vol overtuiging echt voor jou te laten kiezen.

Specificaties

ISBN13:9789490085377
Trefwoorden:klantgerichtheid, klantenbinding, succesfactoren, dienstbaarheid
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:224
Uitgever:Uitgeverij Het Boekenschap
Druk:1
Verschijningsdatum:26-10-2013
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (3)

recensie
Dienstbaar zijn is het nieuwe goud
Johan Derrez | 20 november 2013
Alweer een boek over klantgerichtheid. 'Dienstbaar zijn is het nieuwe goud'. Eigenlijk weten we toch wel hoe het moet(?) Let op, zegt auteur Paul Moers, je moet in deze tijd niet denken in klantgerichtheid, maar in dienstbaarheid. En die is verslechterd.
Lees verder
recensie
Dienstbaarheid kent geen tijd
Paul Groothengel | 19 november 2013
Het is crisis, dus lopen winkeliers en andere aanbieders zich inmiddels de benen uit hun lijf voor de klant. Toch? Niets is minder waar, verzucht marketingadviseur Paul Moers in zijn boek Dienstbaar zijn is het nieuwe goud. Veel personeel ziet de klant alleen als een lastpost waar ze liever niet te veel energie in steken.
Lees verder
recensie
Dienstbaar zijn is het nieuwe goud
Johan Bel RM | 5 september 2013
Paul Moers stort zich met zijn 'Dienstbaar zijn is het nieuwe goud' op het onderwerp dienstbaarheid. Dat lijkt uitgekauwd, maar de schrijver maakt je al snel duidelijk dat dit niet het geval is. Met wat mooie oneliners weet hij de lezer vanaf het begin al te prikkelen: '8 stappen om je klant te verdienen' en 'verras de klant, voordat deze jou verrast'.
Lees verder

Videos (2)

  • 13-11-2013 Paul Moers over 'Dienstbaar is het nieuwe goud'
  • 10-06-2013 Dienstbaar zijn is het nieuwe goud - Paul Moers

Over Paul Moers

Paul Moers is oprichter van Paul Moers Strategic Marketing Services en associated partner van Boer & Croon . Hij was als senior fellow 5 jaar verbonden aan de Copenhagen Business School. Tevens heeft hij verschillende executive managementposities bekleed waaronder bij Unilever, Albert Heijn en Gall & Gall. Paul Moers publiceert artikelen en schrijft marketingboeken. Hij is bovendien een van de mest geciteerde merkendeskundigen. Daarnaast behoort hij tot de top 100 van beste marketeers in Nederland (Tijdschrift van marketing).

Andere boeken door Paul Moers

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

VOORWOORD
INLEIDING

1. WE ERGEREN ONS DOOD
-Bedrijven zijn het dienstbaar zijn vergeten
-De afstand tot de klant wordt groter
-Service is een open zenuw
-Hoe komt dat nu?
-Waar is de uitweg?

2. KONING KLANT TWITTERT
-Over Youp en T-Mobile die zijn leven betert
-NS worstelt in de loopgraven van Twitter
-Het Lebbis-effect
-Conclusie: de klant is aan zet

3. HET MERK MOET CENTRAAL STAAN
-Wat is eigenlijk een merk?
-Wat kun je met een merk?
-Een merk maakt het verschil
-De merkwaarden als centrale sturing
-PAUL MOERS | DIENSTBAAR ZIJN IS HET NIEUWE GOUD

4. MAXIMEER DE WAARDE IN DE KLANTENZORG
-Falen in de klantenzorg
-Wat is eigenlijk waarde?
-We meten tot we er bij neervallen
-Het gaat om het maken van keuzes
-De vier G's
-Voorbeelden van dienstbaarheid
-Organiseren van dienstbaarheid

5. VAN BETROKKEN NAAR BETOVEREN IN ACHT STAPPEN
-Inleiding
-Stap 1. Definieer eerst het hogere doel
-Stap 2. Begrijp wat de klant écht wil
-Stap 3. Gebruik het merk als vuurtoren
-Stap 4. Neem de klant als middelpunt
-Stap 5. Voer de servicegedachte door de hele keten door
-Stap 6. Selecteer alleen mensen die echt dienstbaar willen zijn
-Stap 7. Durf een stap extra te zetten.
-Stap 8. Durf je kwetsbaar op te stellen.

6. DE ZES O'S VAN DIENSTBAARHEID
-De zes O's
-Oplossingsgericht
-Open
-Opgeruimd
-Oprecht
-Ondersteunend
-Oog hebben voor

7. IS DIENSTBAARHEID OP TE SCHALEN?
-Zelfs de minister-president kan het
-Casus ANWB
-Casus Avéro Achmea
-Casus Ikea
EPILOOG
LITERATUUR

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Superfijne klanten
    Jos Burgers
    Superfijne klanten
    € 21,50
  • Het Contentkanon
    Chantal Smink
    Het Contentkanon
    € 29,99
  • Gastvrij!
    Stijn van Boxtel
    Gastvrij!
    € 32,99
  • AI-selling: AI in het verkoopteam
    Patrick Petersen
    AI-selling: AI in het verkoopteam
    € 17,99
  • 101 beïnvloedingstechnieken
    Nicol Tadema
    101 beïnvloedingstechnieken
    € 27,50
  • Word B2B Meesterverleider
    Wing Cheung
    Word B2B Meesterverleider
    € 29,99

Rubrieken

  • cadeauboeken
  • computer en informatica
  • economie
  • filosofie
  • flora en fauna
  • geneeskunde
  • geschiedenis
  • gezondheid
  • jeugd
  • juridisch
  • koken en eten
  • kunst en cultuur
  • literatuur en romans
  • mens en maatschappij
  • naslagwerken
  • non-fictie informatief/professioneel
  • paramedisch
  • psychologie
  • reizen
  • religie
  • schoolboeken
  • spiritualiteit
  • sport, hobby, lifestyle
  • thrillers en spanning
  • wetenschap en techniek
  • woordenboeken en taal
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
DE BOEKHANDEL VOOR ZAKELIJKE KLANTEN
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Wristers Boekverkopers BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Dienstbaar zijn is het nieuwe goud

        Dienstbaar zijn is het nieuwe goud
        Paul Moers
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Dienstbaar zijn is het nieuwe goud

        Verwijder uw beoordeling