Lees verder



Rupert Parker Brady is gespecialiseerd in retail en marketing. Hij is founding editor van de tijdschriften RetailTribune en MarketingTribune; geestelijk vader van de Retailer van het jaar en de Elsevier Retail Summit. Naast zijn werkzaamheden als uitgever en auteur van Retaildenkers, is Rupert actief als hoofdredacteur van RetailVisie, een platform over steden.
Meer over de auteursMijn naam is Karel van Eerd en ik bewijs dat het wél kan
De visie van de oprichter van Jumbo supermarkten
Samenvatting
Karel van Eerd senior is als president-commissaris van Jumbo Supermarkten de geestelijk vader van deze succesformule. Hij stond vijftien jaar geleden als algemeen directeur aan de basis van het retailformat, dat bekend staat als het snelst groeiende supermarktconcern van Europa, in termen van omzet en marktaandeel. De kern van zijn onder nemerschap sinds 1956: de klant staat altijd centraal. Het summum van zijn visie is Jumbo met de dagelijkse Zeven Zekerheden. Karel van Eerd is Retaildenker sinds 1938.
De 7 gouden regels van Karel van Eerd staan centraal in dit eerste deel van de boekenreeks Retaildenkers, een initiatief van Maarten Beernink en Rupert Parker Brady, ondernemers in media. De Gouden Regels van Karel van Eerd:
1 Toon leiderschap
2 Denk groot
3 Zeer zuinig zijn
4 Durf te vernieuwen
5 Groei is het mooiste wat er is
6 Verwen de klant
7 Breek nooit een belofte
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Over Rupert Parker Brady
Over Maarten Beernink
Inhoudsopgave
Waarom dit boek?
Wat is klantgericht ondernemen?
Profiel Karel van Eerd
De Gouden Regels van Karel van Eerd
1 Toon leiderschap
2 Denk groot
3 Zeer zuinig zijn
4 Durf te vernieuwen
5 Groei is het mooiste wat er is
6 Verwen de klant
7 Breek nooit een belofte
Tot slot
Dankwoord
Bronnen
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal