
Lees verder
Dit tweede boek over klantbehoud voegt verdere strategische inzichten toe over loyaliteit van uw klanten. U leert wat klanten werkelijk drijft en hoe dit te managen. Lees hoe de manier waarop uw key-accounts naar uw organisatie kijken steeds verandert.
Welke waarde ervaart uw klant van uw bedrijf en welke prijs mag daar tegenover staan? Ontdek hoe u deze vragen kunt beantwoorden en maak kennis met het begrip 'relevante waarde'. Dit boek geeft u de handvatten waarmee u uw organisatie kunt leiden naar hogere klantretentie.
Het is geschreven voor managers in de managed services industrie en andere diensten-markten waarin grote contracten, aanbestedingen en prijsconcurrentie aan de orde van de dag zijn. De manier waarop dit verhaal zich ontvouwt, houdt u nieuwsgierigheid tot het eind.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books