Lees verder




Ouborg is de eigenaar/directeur van de Ouborg Group. Princess Household Appliances dat in september 1995 werd opgericht - een bedrijf in huishoudelijke artikelen met een afzetgebied over de hele wereld verkocht hij in 2011.
Meer over Aad OuborgAnders ondernemen, juist nú
Met 15 slimme concepten
Samenvatting
'Mijn marketingconcept is in essentie eenvoudig, maar nog nooit gekopieerd. Het vereist namelijk heel veel volharding en energie, plus een grote dosis doorzettings- en denkvermogen.'
In 'Anders ondernemen' vertelt rasondernemer Aad Ouborg hoe hij zijn unieke mix van event- en relatiemarketing bedacht en hoe u ervoor kunt zorgen dat u het altijd net even iets anders aanpakt dan de concurrentie. 'Het gaat in essentie om vier dingen: marketing, productinnovatie, creativiteit en onderscheidend vermogen', zegt hij. 'Als je die vier elementen niet op orde hebt, kun je een succesvolle carrière als ondernemer tegenwoordig wel vergeten.'
Aan de hand van vijftien creatieve concepten legt Ouborg uit wat het belang van sociale omgang en hoffelijkheid is. Waarom succes pas succes is wanneer u het met anderen deelt en waarom hij zo gespitst is op details. En niet te vergeten: hoe hij erin slaagt, iedere keer weer, de multinationals het vuur na aan de schenen te leggen in de markten waarin hij actief was.
'Ik heb respect voor de slimme concepten van Aad Ouborg, die dwars tegen ondernemingsprincipes ingaan.' - John de Mol
Trefwoorden
ondernemerschap marketing creativiteit innovatie verkopen emotiemarketing onderscheidend vermogen succesfactoren leiderschap eventmarketing merkbeleving klantgerichtheid relatiemarketing personeelsmanagement gunfactor actiemarketing internationaal ondernemen export sportsponsoring teambuilding productinnovatie sociale vaardigheden doorzettingsvermogen consumentengedrag persoonlijke effectiviteit besluitvaardigheid social media e-commerce samenwerken maatschappelijk verantwoord ondernemen
Trefwoorden
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Over Aad Ouborg
Inhoudsopgave
1. Ondernemen: de ultieme vrijheid
2. Intense merkbeleving
3. Ondernemen is entertainen
4. Zakelijke relaties
5. De consument
6. Leiderschap
7. Het team
8. Keihard werken
9. Succes moet je delen, respect moet je verdienen
10. Productontwikkeling: innovatie en creativiteit
11. Nieuwe technologie en communicatiemiddelen
12. Grenzeloos ondernemen
13. Sales
14. Wat het ondernemerschap mij gebracht heeft
15. Mijn 15 creatieve concepten
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal