Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De kracht van passie

voor ondernemen met succes

Specificaties
E-book, 192 blz. Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
Bertram + de Leeuw Uitgevers BV | 1e druk, 2011
ISBN13: 9789461560780
Rubricering
Bertram + de Leeuw Uitgevers BV Epub met watermerkbeveiliging 1e druk, 2011 9789461560780
Direct te downloaden

Samenvatting

In het nieuwe boek van Paul Moers, 'De kracht van passie', staat het inspireren van mensen centraal. Bedrijven die daar een speciaal zintuig voor hebben ontwikkeld zijn veel succesvoller dan bedrijven die deze bezieling niet op hun medewerkers en het publiek weten over te dragen. Dit soort bedrijven kent over het algemeen een sterke merkpositionering.

De auteur behandelt diverse voorbeeldbedrijven waarbij 'passie', het meenemen van het personeel in de bedrijfsvoering, tot zichtbare successen leidt, denk aan: Jumbo supermarkten, Telegraaf Media Groep, ASN en Artis.

In 'De kracht van passie' wordt een analyse gegeven van de manier waarop deze bedrijven hun werknemers in hun ambitieuze plannen hebben meegenomen. Ook worden er handvatten aangereikt om met de uitkomsten van die analyse aan de slag te gaan. Bedrijven met passie maken het verschil.

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789461560780
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:192
Druk:1
Verschijningsdatum:29-11-2011
Hoofdrubriek:Organisatiekunde

Expertrecensies (2)

recensie
De kracht van passie
Eric van Arendonk | 28 december 2011
'De kracht van passie' is voor mij een open deur. Je ziet het om je heen; passie is aanstekelijk, overtuigend en de energie spat er meestal vanaf. Heerlijk zulke mensen, daar kun je iets mee. Mooi dat Paul Moers daarover een boek geschreven heeft. Juist hij als gepassioneerd marketingman.
Lees verder
recensie
De passie van Paul Moers
Hans van der Klis | 3 november 2011
Marketingadviseur Paul Moers schreef De kracht van passie, een boek over het belang van passie voor bedrijven. De stelling van Moers is dat goed geleide bedrijven hun medewerkers kunnen opzwepen tot bevlogenheid en dus tot betere prestaties. Logisch natuurlijk, omdat het altijd leuker is om te werken in een bedrijf dat het goed doet. Overigens is de auteur een levend bewijs van zijn eigen stelling, want dit boek blinkt vooral uit door de passie van Paul Moers zelf.
Lees verder

Over Paul Moers

Paul Moers is oprichter van Paul Moers Strategic Marketing Services en associated partner van Boer & Croon . Hij was als senior fellow 5 jaar verbonden aan de Copenhagen Business School. Tevens heeft hij verschillende executive managementposities bekleed waaronder bij Unilever, Albert Heijn en Gall & Gall. Paul Moers publiceert artikelen en schrijft marketingboeken. Hij is bovendien een van de mest geciteerde merkendeskundigen. Daarnaast behoort hij tot de top 100 van beste marketeers in Nederland (Tijdschrift van marketing).

Andere boeken door Paul Moers

Inhoudsopgave

Inleiding

1. De gedrevenheid van mensen
2. Hoe krijg je mensen in een organisatie in beweging
3. Het merk als sturende factor
4. Passie genereert succes
5. Jumbo Supermarkten verleggen de grenzen van het spel
6. Managementboek.nl zet eigen categorie neer
7. De transformatie en het leiderschap van V&D
8. De Grolsch passie en identiteit
9. Artis werkt aan verwondering
10. ASN Bank claimt een eigen domein
11. Epiloog

Literatuur

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De kracht van passie