

De afgelopen vijftien jaar heeft Kirsten Jassies allerlei sites, blogs en socialemediakanalen gemanaged zoals Tuinieren, Plan Nederland, vtwonen, Cosmopolitan en LINDA.
Meer over Kirsten JassiesIn beeld met Instagram in 60 minuten
Samenvatting
Deel alles wat je ziet met de wereld via Instagram. In dit praktische boek staat beschreven hoe je dit populaire platform privé en zakelijk kunt inzetten en hoe je snel meer likes en comments kunt verzamelen.
Kirsten Jassies is als sociale media-expert gespecialiseerd in Instagram. Ze adviseert bedrijven en geeft workshops.
Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie 'Digitale trends en tools in 60 minuten'. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.
Trefwoorden
instagram social media contentmarketing marketing strategie fotografie visuele content storytelling branding communicatie hashtags apps influencer marketing engagement smartphone contentcreatie volgers filters community analyse doelgroep internetmarketing mobiel bedrijven video fotobewerking conversie ondernemen
Trefwoorden
Specificaties
Inhoudsopgave
1. Instagram: de app, het bedrijf en de statistieken
Waarom zou je Instagram gebruiken?
Het bedrijf Instagram en de statistieken
Hoe verhoudt Instagram zich tot andere kanalen?
2. Strategie
Vertel een sterk verhaal
Wees herkenbaar
Instagram als onderdeel van je (content)marketingstrategie
Welke doelen wil je behalen?
Doel: meer verkopen
Doel: een community opzetten
Strategie uitvoeren
Managementtools
3. Contentcreatie: foto's, video's en teksten
Wat ga je fotograferen en hoe?
Foto's bewerken in Instagram
Foto's maken en bewerken in andere apps
Creatieve ideeën voor je fotofeed
Video's maken en bewerken
Tekst en taal
Het gebruik van hashtags
Locatie
Mentions en shout-outs
4. Volgen en volgers
Hoe vind ik relevante Instagramaccounts om te volgen?
Hoe krijg ik zelf volgers?
Adverteren
5. Analyseren
Iconosquare
Andere apps om mee te analyseren
Drie accounts met verschillende engagement rates
Je strategie aanpassen
Over de auteur
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit e-book kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal