Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Succesvol ondernemen met de kracht van kleur

Ontdek hoe je de invloed van kleur kunt gebruiken voor zakelijk en persoonlijk succes

Specificaties
Paperback, 173 blz. | Nederlands
Uitgeverz.nl (ADC) | 1e druk, 2009
ISBN13: 9789461020017
Rubricering
Uitgeverz.nl (ADC) 1e druk, 2009 9789461020017
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Als ondernemer of leidinggevende wilt u succesvol zijn. Vooral in economisch mindere tijden zoekt u een manier om uw bedrijf onder de aandacht te brengen. Onderscheid van andere bedrijven is essentiëler dan ooit. Een heldere boodschap die in de bedrijfscultuur van uw onderneming doorklinkt en in alle facetten zichtbaar en voelbaar is, maakt uw bedrijf herkenbaar en verhoogt de kans op een positief beeld bij de doelgroepen.

Bent u zich bewust van de relatie tussen de kleurkeuzes die u maakt voor interieur, huisstijl
en kleding en het succes van uw onderneming?
Waarom bent u in de ene ruimte actief en voelt u zich ergens anders lusteloos?
Waarom ervaart u het ene bedrijf als betrouwbaar en neemt u het andere niet serieus?
Waarom straalt de ene persoon zelfvertrouwen uit en komt de andere onzeker over?

Dit boek leert u hoe u kleur kunt inzetten voor een heldere boodschap, gezond werkklimaat, gemotiveerde medewerkers en persoonlijke ondersteuning in zakelijke situaties. Aan de hand van voorbeelden van grote en kleine bedrijven en een eenvoudig stappenplan kunt u met minimale inspanning maximale resultaten behalen.

Succesvol ondernemen is mogelijk, met de kracht van kleur!

Specificaties

ISBN13:9789461020017
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:173
Druk:1

Expertrecensies (1)

recensie
Succesvol ondernemen met de kracht van kleur
Jolanda Thelosen | 8 maart 2011
Wat is het effect van een kleur en van bepaalde kleurstellingen? Jacqueline van Tol legt in haar vlotgeschreven boek 'Succesvol ondernemen met de kracht van kleur' de betekenis van kleuren uit. Wilt u met uw onderneming of evenement een bepaalde uitstraling hebben of wilt u het werkklimaat van medewerkers verbeteren? Aan de hand van dit boek kunt u bepalen welke kleuren daaraan bijdragen.
Lees verder

Over Jacqueline van Tol

Kleurspecialist Jacqueline van Tol maakt bedrijven bewust van het belang en de invloed van kleur. Voordat zij zich in kleur specialiseerde en haar bedrijf Colour Harmony oprichtte, vervulde zij verschillende commerciële en creatieve functies in reclame, public relations, binnenhuisarchitectuur en grafische vormgeving. Met dit boek biedt zij de lezer de mogelijkheid om door middel van kleur het realiseren van zakelijke en persoonlijke doelen eenvoudiger te maken en het werkplezier te verhogen.

Andere boeken door Jacqueline van Tol

Inhoudsopgave

Voorwoord
Inleiding en werkwijze

Deel 1 Corporate Image

Hoofdstuk 1 Succesvol ondernemen: creëer een positief beeld!
Hoofdstuk 2 Interieur straalt corporate identity uit; met voorbeelden van grote en kleine ondernemingen
Hoofdstuk 3 Tips en trends
Hoofdstuk 4 Personeel vormt onderdeel van bedrijfscultuur
Hoofdstuk 5 Kleuren bestaan niet!
Hoofdstuk 6 Huisstijl als drager van corporate identity
Hoofdstuk 7 Reclame; kleur werkt onderscheidend
Hoofdstuk 8 Evenementen ondersteunen met kleur
Hoofdstuk 9 Cases Evenementen
Hoofdstuk 10 Welke invloed heeft kleur op gedrag?

Deel 2 Personal Image

Hoofdstuk 11 Persoonlijke kracht in relatie tot succes
Hoofdstuk 12 KLEUREN methode
Hoofdstuk 13 Kleureigenschappen
Hoofdstuk 14 Kleurtype test: praatstuk voor een betere samenwerking
Hoofdstuk 15 Lievelingskleur
Hoofdstuk 16 Communiceren met kleur van kleding
Hoofdstuk 17 De (bedrijfs)auto; onderdeel van je Personal Image

Dankwoord
Bronvermelding

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Succesvol ondernemen met de kracht van kleur