Lees verder


Guido Everaert studeerde Politieke en sociale wetenschappen aan de UGent. Hij is lector aan de Karel de Grote Hogeschool.
Meer over Guido EveraertStorytelling
Verhalen maken merken
Samenvatting
Vertel een verhaal met je merk Storytelling, voor bedrijven en marketingmensen. Door voorbeelden en inzichten uit de praktijk wordt duidelijk gemaakt hoe rijk deze techniek wel kan zijn en wat hij kan bijdragen voor merken en organisaties. Kernbegrippen en basistechnieken worden op een overzichtelijke en boeiende manier verklaard en geïllustreerd. Meer dan 20 jaar ervaring in marketing, communicatie en copywriting worden gebundeld in een vlot leesbaar geheel dat geen enkel aspect van storytelling voor bedrijven onbesproken laat.
Trefwoorden
storytelling contentmarketing merkstrategie communicatie verhalen vertellen marketing merken cast-model social media emotionele merkdimensie narratief basisplots personages organisational storytelling merkbeleving magnetic content corporate storytelling verhaalstructuur vertelkunst user stories tone of voice doelgroep corporate communicatie bloggen
Trefwoorden
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Over Guido Everaert
Inhoudsopgave
1. Waarover gaat het?
2. Content, de heilige graal
3. CAST-model
4. Publiek
5. Story, het verhaal
6. De basisplots
7. Personages
8. Verhalen... vertellen
9. Organizational storytelling
10. Storytelling in het tijdperk van social media
11. Conclusies
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit e-book kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal