
Marc Dijk. Auteur van Red de Salestijger®, de gids voor iedereen die wil excelleren in sales en leiderschap. Als Senior L&D Expert bij Vodafone Business en ontwikkelaar van het leer concept: Bewust Willen Leren Doen®, inspireert Marc ondernemers, managers, trainers en met veel liefde verkopers die net als hij zelf de ambitie hebben om te werken aan financiële vrijheid door geweldig te verkopen.
Meer over Marc DijkRed de Salestijger®
Over managen, trainen en salestijgeren
Samenvatting
SCHERP SALES MANAGEMENT - SALESTIJGERS - ZORGEN VOOR HOOG RENDEMENT ACTIVITEITEN & RESULTATEN
Nu klanten steeds meer te kiezen hebben wordt de vaardigheid om onderscheidend te kunnen verkopen elke dag belangrijker.
Verkopen is de kernactiviteit van elk bedrijf. Salesaanjager Marc Dijk helpt die verkoop te optimaliseren. Hij richt zich op de totale verkoopaanpak, inclusief het aannamebeleid van verkopers en de salescultuur. Red de Salestijger is een blauwdruk om als team en individu direct succesvoller klanten voor je te winnen.
Trefwoorden
verkopen salesmanagement communicatie klantgerichtheid emotionele verkoop teams verkooptraining klantcontact coaching salescultuur selectie talentontwikkeling klantrelaties verkoopstrategie verkoopgesprek leiderschap verkooptechnieken verkoopresultaten verkoopvoorbereiding authenticiteit verkoopprocessen salesprestatiecijfers vraagstelling klantbehoeften omzetgroei luisteren verkoopweerstand werkplezier nieuwe klanten werven besluitvormingsproces
Trefwoorden
Specificaties
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
1. Inleiding
2. Interesse in de emotie van klanten
3. De teamcultuur
4. Teamsamenstelling
5. Scouting & selectie
6. Training
7. Voorbereiden op sales
8. Coaching
9. Cijfers & statistieken
Nog één ding
Inspiratiebronnen
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal