Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Rubrieken
Alle boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Binnenkort verwacht Helpfunctie Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091943
Boeken Marketing De wet van de paracetamol - Zo vernieuw je de waardepropositie van je aanbod
De wet van de paracetamol - Zo vernieuw je de waardepropositie van je aanbod
Paul Moers

Paul Moers is oprichter van Paul Moers Strategic Marketing Services en associated partner van Boer & Croon .

Meer over Paul Moers
Paul Moers: ‘Luister naar jonge mensen en geef ze een kans’ Erik de Vries 7 juni 2017 Bedrijven zouden hun waardepropositie veel vaker tegen het licht moeten houden, meent Paul Moers. In zijn boek De wet van de paracetamol - Zo vernieuw je de waardepropositie van je aanbod, dat bol staat van de praktische modellen om innovatie tot een succes te kunnen maken, legt hij uit waarom dit moet, en hoe je dat doet. Lees het volledige artikel
Paul Moers

De wet van de paracetamol - Zo vernieuw je de waardepropositie van je aanbod

Specificaties
Paperback, 180 blz. | Nederlands
Van Duuren Management | 1e druk, 2017
ISBN13: 9789089653697
Rubricering
Van Duuren Management 1e druk, 2017 9789089653697
Dit product is niet leverbaar
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

De levensduur van producten, diensten en formules wordt steeds korter. Consumenten zijn niet alleen verwend, ze verwachten steeds sneller een vernieuwd aanbod. De concurrentie is bovendien feller dan ooit. Voordat je het weet is je product verworden tot een paracetamol, een product dat overal verkrijgbaar is, geen onderscheidend vermogen heeft en waar de klant slechts een lage prijs voor wil betalen. Als je wilt overleven is niets doen geen optie meer. Veranderingen gaan immers sneller dan ooit.

In dit boek laat bestsellerauteur Paul Moers met zijn bewezen succesvolle model, de waardepropositieladder, zien hoe je stap voor stap de waardepropositie van je aanbod nieuw leven inblaast of zelfs compleet vernieuwt. Die vormt immers de basis van je bedrijf en is je optimale aandacht waard. Bouw dus een waardepropositie die uniek en aansprekend is.

- Paul Moers is veelgevraagd commentator op radio en TV van retail- en waardepropositievraagstukken
- Het nieuwste boek van bestsellerauteur en consultant Paul Moers.
- Inclusief concrete aansprekende succesvolle praktijkvoorbeelden.

Trefwoorden

waardepropositie   retail   commoditisering   innovatie   strategie   klantinzicht   marketing   maatschappelijke trends   consumentengedrag   disruptie   vergrijzing   productlevenscyclus   ondernemerschap   verandermanagement   demografische ontwikkelingen   toekomst   concurrentie   klantwaarde   marktverandering   onderscheidend vermogen   prijserosie   branding   businessmodel   deeleconomie   klantbeleving   positionering   toegevoegde waarde   urbanisatie   visie   lef  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789089653697
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:180
Uitgever:Van Duuren Management
Druk:1
Verschijningsdatum:23-5-2017
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (5)

recensie
De wet van de paracetamol - 'Aanrader'
Rob van Nes | 18 december 2017
Ik moet eerlijk toegeven dat er best veel managementboeken zijn die ik met belangstelling lees, maar waarin ik ook hele stukken oversla omdat de auteur in herhaling valt of dat de content mij bekend voorkomt uit eerdere werken van dezelfde schrijver of uit andere boeken. Zo niet met De wet van de paracetamol, daarin is geen passage overgeslagen.
Lees verder
recensie
De wet van de paracetamol
Erik van Vonderen | 12 september 2017
Merkenauteur Paul Moers gaat in zijn nieuwe boek in op hoe je waardeproposities vernieuwt. Daarvoor moet je als lezer wel eerst door 68 pagina’s (deel een) heen alvorens bij de kern van het boek (deel twee) te komen.
Lees verder
recensie
De wet van de paracetamol - Maak je business toekomstproof
Daniëlle de Jonge | 7 juli 2017
Over de vraag of uw product een soort paracetamol is, kunt u al een aardige discussie voeren. Want kijk eens kritisch: is het veelvuldig verkrijgbaar, niet onderscheidend en heeft het een lagere prijs? Dan scoort u hoog op de paracetamolmeter. Tijd voor actie!
Lees verder
recensie
De wet van de paracetamol - Het lezen meer dan waard
Fred Rutgers | 6 juni 2017
De wet van de paracetamol van retailexpert Paul Moers was voor mij een feest om te lezen. Paul is voor mij een zeer gerespecteerde vakbroeder dus ik was vanzelfsprekend razend nieuwsgierig naar wat hij te vertellen heeft.
Lees verder
recensie
De wet van de paracetamol - Zo vernieuw je de waardepropositie van je aanbod
Sjors van Leeuwen | 1 juni 2017
Consumenten zijn kritischer, de concurrentie wordt heviger en producten, diensten en formules leven korter. Als je in deze turbulente tijden wilt overleven is niets doen geen optie. Bedrijven moeten sneller en vaker hun waardepropositie nieuw leven in blazen of compleet vernieuwen. Anders krijgen ze volgens Paul Moers te maken met De wet van de paracetamol.
Lees verder

Over Paul Moers

Paul Moers is oprichter van Paul Moers Strategic Marketing Services en associated partner van Boer & Croon . Hij was als senior fellow 5 jaar verbonden aan de Copenhagen Business School. Tevens heeft hij verschillende executive managementposities bekleed waaronder bij Unilever, Albert Heijn en Gall & Gall. Paul Moers publiceert artikelen en schrijft marketingboeken. Hij is bovendien een van de mest geciteerde merkendeskundigen. Daarnaast behoort hij tot de top 100 van beste marketeers in Nederland (Tijdschrift van marketing).

Andere boeken door Paul Moers

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

1. Inleiding

DEEL 1
2. We leven in een wereld van overvloed
2.1 Vergrijzing
2.2 Stagnerende bevolkingsgroei en beperkte economische groei
2.3 Opkomst kleine huishoudens
2.4 Toestroom naar de Randstad
2.5 Toename deeleconomie en tweedehandswinkels
2.6 De age of the cheap
2.7 Zoektocht naar toegevoegde waarde
2.8 Dingen zelf willen doen

3. De wereld commoditiseert in rap tempo
3.1 De jaren na de Tweede Wereldoorlog
3.2 De jaren 1965 tot 2000
3.3 De jaren 2000 tot nu

4. Het belang van je waardepropositie
4.1 Kijk en leer van de buitenwereld
4.2 De skills van je projectteam

DEEL 2
5. Het KlantInzichtCanvas
5.1 Wat zijn de pijnpunten van de consument of de klant?
5.2 Waar worden mensen of klanten blij van?
5.3 Waar denken mensen nog helemaal niet aan?

6. De acht stappen van innovatie van de waardepropositie
6.1 Inzichten verzamelen
6.2 Outside the box denken
6.3 Visie neerzetten
6.4 Lef tonen
6.5 Niet alles kapot rekenen
6.6 Schaalbaar maken
6.7 Positioneren
6.8 Excellente operatie

7. De WaardePropositieLadder
7.1 Wat moet je op orde hebben?
7.2 Wat doe je beter dan een ander?
7.3 Waarin ben je werkelijk uniek?
Bijlage 1: Casus Blokker
Bijlage 2: Casus AFAS Software

8. Epiloog

Literatuur

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Superfijne klanten
    Jos Burgers
    Superfijne klanten
    € 21,50
  • Het Contentkanon
    Chantal Smink
    Het Contentkanon
    € 29,99
  • Gastvrij!
    Stijn van Boxtel
    Gastvrij!
    € 32,99
  • AI-selling: AI in het verkoopteam
    Patrick Petersen
    AI-selling: AI in het verkoopteam
    € 17,99
  • 101 beïnvloedingstechnieken
    Nicol Tadema
    101 beïnvloedingstechnieken
    € 27,50
  • Word B2B Meesterverleider
    Wing Cheung
    Word B2B Meesterverleider
    € 29,99

Rubrieken

  • cadeauboeken
  • computer en informatica
  • economie
  • filosofie
  • flora en fauna
  • geneeskunde
  • geschiedenis
  • gezondheid
  • jeugd
  • juridisch
  • koken en eten
  • kunst en cultuur
  • literatuur en romans
  • mens en maatschappij
  • naslagwerken
  • non-fictie informatief/professioneel
  • paramedisch
  • psychologie
  • reizen
  • religie
  • schoolboeken
  • spiritualiteit
  • sport, hobby, lifestyle
  • thrillers en spanning
  • wetenschap en techniek
  • woordenboeken en taal
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
DE BOEKHANDEL VOOR ZAKELIJKE KLANTEN
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Wristers Boekverkopers BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De wet van de paracetamol - Zo vernieuw je de waardepropositie van je aanbod

        De wet van de paracetamol - Zo vernieuw je de waardepropositie van je aanbod
        Paul Moers
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        De wet van de paracetamol - Zo vernieuw je de waardepropositie van je aanbod

        Verwijder uw beoordeling