

Anderen laten ontdekken wat hen sterk en uniek maakt; dat is de rode draad die door de werkzaamheden van Marlies van der Meer loopt.
Meer over Marlies van der MeerSocial media marketing voor ZZP'ers
Laat de klant zien dat jij de beste oplossing bent
Samenvatting
Veel zzp'ers hikken aan tegen koude acquisitie en verkoopgesprekken. Ze gebruiken social media vooral om gezellig met anderen te praten en af en toe informatie te delen. Maar nieuwe klanten krijgen ze er niet mee.
Dit boek laat zien hoe je de mogelijkheden van social media op een slimme manier kunt inzetten. Marlies van der Meer geeft praktische tips om je know-like-trust-factor en je expertstatus te vergroten. Klanten die jou leren kennen en die je aardig, betrouwbaar en deskundig vinden, gaan je namelijk vanzelf als de beste oplossing voor hun probleem zien. Maar voordat je social media effectief als marketingtool kunt inzetten, moet je eerst weten wie je klanten zijn en wat jij voor hen kunt betekenen. Daarom in dit boek ook aandacht voor je ideale klanten en je niche.
'In het dichtbeboste woud van boeken over sociale media is er nu eindelijk een die als een sequoia boven de rest uitsteekt. Nu kun je er niet meer omheen want Van der Meer toont je de weg. De enige klacht die je over dit boek zou kunnen hebben, is dat je geen excuus meer hebt om daadwerkelijk wat te gaan dóen met je social media marketing'. - Bart Flos, auteur, anti-klaagcoach en veranderadviseur
'Klanten zijn gek op gaten, en hebben liever geen boren. Anders gezegd: Klanten zijn op zoek naar oplossingen en niet zo zeer naar jouw producten en diensten. Marlies laat in dit boek op een zeer praktische manier zien, hoe je het verschil maakt en klanten voor je wint'. - Jos Burgers, bestsellerauteur en veelgevraagd spreker
'Dit is een aanstekelijk business-boek voor de ZZP'er. Uitstekende tips en ideeën voor het overtuigen van klanten met new school marketing. Marlies van der Meer weet waar ze over praat. Lezen!' - Aartjan van Erkel, auteur van 'Verleiden op internet - Hoe maak je een website onweerstaanbaar?'
Trefwoorden
social media zzp marketing persoonlijke branding ondernemerschap know-like-trust-factor niche expertstatus internetmarketing bloggen twitter linkedin klantrelaties contentstrategie facebook youtube mond-tot-mondreclame online profilering sociaal bewijs authenticiteit verkopen content recyclen ideale klant how-to content elevator pitch succesverhaal online netwerken permission marketing personal brand statement doelgroep
Trefwoorden
Specificaties
Inhoudsopgave
1. Een nieuwe kijk op marketing en verkopen
2. Kies je focus, kies je niche
3. Als niemand je kent, ben je een Zelfstandige Zonder Klanten
4. Om klanten te verleiden, moet je aardig zijn
5. Vertrouwen moet je winnen om klanten te winnen
6. Klanten voelen zich aangetrokken tot experts
7. Jouw social-mediamarketing stappenplan
Inspirerende boeken en blogs
Over de auteur
Register
Andere boeken voor zzp'ers
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit e-book kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal