Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Social media marketing voor ZZP'ers

Laat de klant zien dat jij de beste oplossing bent

Specificaties
E-book, 168 blz. Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
Van Duuren Management | 1e druk, 2011
ISBN13: 9789089651136
Rubricering
Van Duuren Management Epub met watermerkbeveiliging 1e druk, 2011 9789089651136
Onderdeel van serie ZZP Academy
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Veel zzp'ers hikken aan tegen koude acquisitie en verkoopgesprekken. Ze gebruiken social media vooral om gezellig met anderen te praten en af en toe informatie te delen. Maar nieuwe klanten krijgen ze er niet mee.

Dit boek laat zien hoe je de mogelijkheden van social media op een slimme manier kunt inzetten. Marlies van der Meer geeft praktische tips om je know-like-trust-factor en je expertstatus te vergroten. Klanten die jou leren kennen en die je aardig, betrouwbaar en deskundig vinden, gaan je namelijk vanzelf als de beste oplossing voor hun probleem zien. Maar voordat je social media effectief als marketingtool kunt inzetten, moet je eerst weten wie je klanten zijn en wat jij voor hen kunt betekenen. Daarom in dit boek ook aandacht voor je ideale klanten en je niche.

'In het dichtbeboste woud van boeken over sociale media is er nu eindelijk een die als een sequoia boven de rest uitsteekt. Nu kun je er niet meer omheen want Van der Meer toont je de weg. De enige klacht die je over dit boek zou kunnen hebben, is dat je geen excuus meer hebt om daadwerkelijk wat te gaan dóen met je social media marketing'. - Bart Flos, auteur, anti-klaagcoach en veranderadviseur

'Klanten zijn gek op gaten, en hebben liever geen boren. Anders gezegd: Klanten zijn op zoek naar oplossingen en niet zo zeer naar jouw producten en diensten. Marlies laat in dit boek op een zeer praktische manier zien, hoe je het verschil maakt en klanten voor je wint'. - Jos Burgers, bestsellerauteur en veelgevraagd spreker

'Dit is een aanstekelijk business-boek voor de ZZP'er. Uitstekende tips en ideeën voor het overtuigen van klanten met new school marketing. Marlies van der Meer weet waar ze over praat. Lezen!' - Aartjan van Erkel, auteur van 'Verleiden op internet - Hoe maak je een website onweerstaanbaar?'

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789089651136
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:168
Druk:1
Verschijningsdatum:19-6-2012

Over Marlies van der Meer

Anderen laten ontdekken wat hen sterk en uniek maakt; dat is de rode draad die door de werkzaamheden van Marlies van der Meer loopt. In het begin van haar carrière richtte Marlies zich vooral op loopbaancliënten. Maar sinds zij in 2003 haar eigen bedrijf Meer Advies heeft opgericht, trekt zij steeds meer cliënten aan die voor zichzelf willen beginnen. Ze ondersteunt deze zzp-cliënten bij de vertaling van hun unieke kwaliteiten naar winstgevende niches. Sinds de opkomst van social media leert zij haar zzp-cliënten ook hoe ze gebruik kunnen maken van social media om zichzelf als de beste oplossing voor hun potentiële klanten te profileren. Naast persoonlijke ontwikkeling en marketing, heeft Marlies nog een passie: schrijven. Zij kan deze passie helemaal kwijt in haar blog Meer Advies, haar blogworkshops, en in de begeleiding van zzp'ers die graag een non-fictie (e-)boek willen schrijven. Meer informatie over Marlies van der Meer vindt u op LinkedIn: http://www.linkedin.com/in/marliesvandermeer 'Marlies heeft mij door de bomen het bos laten zien met het verder vormgeven van mijn missie en bepalen van de doelgroep. Het is een echte vakvrouw. Ze luistert goed en weet wat nodig is om de vraag te beantwoorden. Ze werkt snel, is duidelijk in haar werkwijze, geeft heldere feedback en ze doet net iets meer dan je verwacht. Ik schakel haar graag weer in.' - Christel Mantel; Inspirator, schrijfster, spreekster – Heb je een keus?

Andere boeken door Marlies van der Meer

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Een nieuwe kijk op marketing en verkopen
2. Kies je focus, kies je niche
3. Als niemand je kent, ben je een Zelfstandige Zonder Klanten
4. Om klanten te verleiden, moet je aardig zijn
5. Vertrouwen moet je winnen om klanten te winnen
6. Klanten voelen zich aangetrokken tot experts
7. Jouw social-mediamarketing stappenplan

Inspirerende boeken en blogs
Over de auteur
Register
Andere boeken voor zzp'ers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Social media marketing voor ZZP'ers