
Lotte Lobé is eigenaar van Topsales Amsterdam. Ze traint en spreekt over sales, personal branding en LinkedIn. Ze gaf trainingen en strategisch advies aan o.a. Testbirds, Daily Flowers, Atlas Fiscalisten, A Cup of Ambition, Gravity, Monocle Solutions, The Green Branch en Arval BNP Paribas Group, en werkt samen met hogescholen en universteiten.
Meer over Lotte LobéTop of mind
Pak je podium en word een autoriteit binnen je vakgebied.
Samenvatting
De tijd waarin je succesvol werd met alleen onpersoonlijke koude aquisitie is definitief voorbij. We doen zaken met mensen die een voorkeurspositie hebben bemachtigd in ons brein, die uitstralen en bewijzen dat ze weten waar ze het over hebben. Professionals die hun passie en boodschap onderscheidend overbrengen en die positieve en duidelijke associaties bij ons oproepen.
Of je nu sales professional, commercieel manager, zelfstandig ondernemer of bedrijfseigenaar bent: het huidige commerciële landschap vraagt om nieuwe skills. Het fundament hiervoor is een sterk personal brand, waarmee je warme leads aantrekt. Je wilt jezelf al verkocht hebben vóórdat je een verkoopgesprek ingaat.
In 'Top of Mind' reikt Lotte Lobé je de tools aan die je nodig hebt. Ze vertelt je alles over personal branding, social selling en online en offline netwerken, en laat zien hoe je in de media komt. Want aan wie wil je dat potentiële klanten als eerste denken wanneer zich een behoefte voordoet binnen jouw vakgebied? Juist: aan jou! Laat zien wie je bent, pak je podium en word een autoriteit binnen je vakgebied.
Als je niet in het licht gaat staan, kan je (potentiële) klant je ook niet zien.
Trefwoorden
personal branding top of mind awareness social selling netwerken autoriteit persoonlijke zichtbaarheid persoonlijke marketing online profilering verkopen marketing thought leadership experts persoonlijke positionering strategische partnerships ondernemen free publicity communicatie social media doelgroepidentificatie klantacquisitie media exposure leads genereren online netwerken contentmarketing authentieke merkbeleving halo-effect podcast kernwaarden
Trefwoorden
Specificaties
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
1 Personal branding
2 De kracht van zichtbaarheid
3 Social selling
4 Offline netwerken
5 In de media
Nawoord
Over de auteur
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal