Lees verder


Mirjam Hubregtse is een autoriteit op het gebied van zichtbaarheid. Als eigenaar van trainingsbureau Room to Grow, de? expert in zichtbaarheid en personal branding, weet zij als geen ander het beste in je naar boven te halen.
Meer over Mirjam HubregtseProfileren zonder Opscheppen
Maak jezelf zichtbaar op een manier die bij je past
Samenvatting
Je wilt gewaardeerd worden om wie je bent en wat je doet, maar je houdt wellicht niet van spotlights. Toch is het belangrijk om zichtbaar te zijn als je meer impact wilt maken en behoefte hebt aan erkenning voor je werk. Als je zichtbaar bent, weten anderen ook wat ze aan je hebben en waarvoor ze bij jou terechtkunnen. Zichtbaarheid helpt je verder te groeien en werk naar je toe te trekken waarvan je energie krijgt.
Met dit boek leer je jezelf zichtbaar te maken op een manier die bij jou past, zonder je op de borst te slaan. Doordat je anders leert denken over jezelf en werksituaties, worden de tips uit dit boek geen aangeleerde trucjes. Je nieuwe gedachten worden onderdeel van jou, waardoor je automatisch ander gedrag laat zien. Gedrag dat jou helpt succesvoller te zijn. Profileren zonder Opscheppen staat vol tips en citaten uit interviews met ervaringsdeskundigen, zoals advocaat-partner Marry de Gaay Fortman, voormalig hockeybondscoach Marc Lammers, CEO en goudhaan Mark Heine en winnares van de Amsterdamse Ondernemersprijs Bianca van der Lee.
Drs. Mirjam Hubregtse adviseert organisaties op het gebied van zichtbaarheid en zij traint en coacht professionals. Zij weet als geen ander het beste in je naar boven te halen. Mirjam is een van de managing partners van Room to Grow, dé expert in profilering en personal branding. De aanpak van Room to Grow is inspirerend, persoonlijk en praktisch. Dat is ook de insteek van dit boek: je kunt er direct mee aan de slag.
Trefwoorden
zichtbaarheid profileren communicatie persoonlijke effectiviteit persoonlijke ontwikkeling loopbaan presenteren zelfvertrouwen authenticiteit persoonlijk leiderschap netwerken waardering persoonlijke branding kwaliteit impact succesfactoren vergaderen online profilering professionele uitstraling stemgebruik zelfkennis communiceren social media solliciteren persoonlijke groei successen vieren professionele relaties management introversie bescheidenheid
Trefwoorden
Specificaties
Expertrecensies (3)
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Over Mirjam Hubregtse
Inhoudsopgave
1.1 Profileren zonder opscheppen
1.2 Profileren is niet het doel, het heeft een doel
2. Wat wil je zichtbaar maken?
2.1 Verkeerde focus
2.2 Focus op kwaliteiten
3. Hoe maak je je zichtbaar?
3.1 Profileren op een manier die bij je past
3.2 Voel je goed
3.3 Drie vormen van zichtbaarheid
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit e-book kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal