Lees verder


Harry Bijl – schrijver, innovator en inspirator in de retail
Harry is geboren in een retailomgeving en sindsdien ademt en leeft hij retail.
Meer over Harry BijlHoera, ik heb een winkel!
Een winkel voor mijn klanten
Samenvatting
'Hoera, ik heb een winkel!' onthult de fijne kneepjes van retailmarketing. Je leest over kansen en mogelijkheden voor winkels. Over hoe je met jouw team kan excelleren door te onderscheiden. Welke keuzes maak jij?
De informatie, inzichten en interviews vormen voor iedereen een schat aan inspiratie. Je leest het boek makkelijk van het begin tot eind of in elke willekeurige volgorde. Zodat je aan de slag kan. Vandaag weten, morgen doen.
Trefwoorden
retail ondernemerschap passie marketing retail excellence model klantgerichtheid strategie merkbeleving winkelmanagement ondernemen winkelbeleving klantervaring klantsegmentatie prioriteiten stellen retailmarketing winkelconcept personeelsmanagement retail innovatie winkelindeling servicedesign productassortiment prijsstrategie winkellocatie consumentengedrag retailtrends omnichannel retail merkpositionering klantloyaliteit winkelpromotie visuele merchandising
Trefwoorden
Expertrecensies (1)
Lees verder
Over Harry Bijl
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Van Passie naar Progressie
De P van Passie
De P van Prioriteiten
De P van Profijt
De P van Product
De P van Plek
De P van Personen
De P van Plezier
De P van Promotie
De P van Prijs
De P van Progressie
Hoera
Colofon
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal