Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Rubrieken
Alle boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Binnenkort verwacht Helpfunctie Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091943
Boeken Communicatie en media Alles wat PR-bureau's je niet vertellen
Alles wat PR-bureau's je niet vertellen
Aaron Mirck

Aaron Mirck is een veelgevraagd spreker die door het hele land lezingen over technologie geeft. Hij schreef drie boeken over technologie; Dit algoritme deugt niet (een dichtbundel over AI), Niet appen tijdens het eten (over digitale etiquette) en AI, voorbij de hype (over AI). Media als De Volkskrant, Telegraaf, NPO Radio 1 en FD vragen hem geregeld om zijn kennis over technologie te delen.

Meer over Aaron Mirck
Aaron Mirck

Alles wat PR-bureau's je niet vertellen

Specificaties
Paperback, 148 blz. | Nederlands
VMM media | 1e druk, 2021
ISBN13: 9789082108361
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
VMM media 1e druk, 2021 9789082108361
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
20,95
In winkelwagen
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Lezersrecensies Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Vaker in het nieuws komen? Uitgroeien tot expert in jouw industrie? Zorgen dat er meer bezoekers naar jouw site komen? PR helpt je deze doelen te realiseren.

Aaron Mirck is senior PR-consultant en oprichter van Presscloud, een handige PR-tool waarmee bedrijven zelf hun PR organiseren. Mirck schreef dit boek voor alle marketeers, communicatieprofessionals, growth hackers en ondernemers die hun organisatie bekender willen maken en meer willen leren over PR.

PR hoeft namelijk helemaal niet ingewikkeld te zijn. In dit boek vind je succesvolle PR-cases van prijswinnende bedrijven. Aan de hand van praktische tips en how-to’s leer je alles over PR. Na het lezen van dit boek:
- Kan je zelf een PR-plan maken;
- Ben je in staat om te denken als een journalist;
- Kan je een goed persbericht maken;
- Weet je hoe je pers het beste kan benaderen;
- Hoe je een goed interview geeft.

Deze praktische gids is alles wat je nodig hebt om in het nieuws te komen.

"Een must-read voor elke ondernemer die de waarde inziet van communicatie. Door de ideeën toe te passen uit dit boek, heb je direct rendement. Een aanrader voor elk nieuwsgierig mens" - Ralph van Hessen oprichter van Winkelman & Van Hessen en de Big Improvement Day

"Dit boek leert je denken als een journalist. Dat is een vaardigheid die elke marketeer en ondernemer kan gebruiken in de 21e eeuw" - Remco Janssen oprichter van Silicon Canals

"Een handige, compacte en vlotte handleiding voor PR. Free publicity hoeft helemaal niet ingewikkeld te zijn" - Patrick Kerssemakers oprichter van fonQ en Dutch Founders Fund

"PR is voor Inner Circle het kanaal om op een geloofwaardige manier bekendte worden bij onze doelgroep. Dit boek bevat tal van tips en cases hoe je daarmee aan de slag gaat" - David Vermeulen CEO Inner Circle

"PR is belangrijk voor de groei van tech-startups. In deze praktische PR-handleiding vind je veel tips, ook over hoe we Shypple met PR hebben gelanceerd" - Jarell Habets, oprichter van Shypple

Trefwoorden

public relations   persberichten   free publicity   nieuwswaarde   pr-strategie   communicatie   marketing   mediarelaties   woordvoering   journalistiek   interviews   pr-plan   ondernemerschap   perslijst   nieuwsdistributie   pr-kalender   contentcreatie   pr-onderzoek   mediabenadering   exclusief nieuws   embargo   social media   pr-succescases   storytelling  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789082108361
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:148
Uitgever:VMM media
Druk:1
Verschijningsdatum:3-2-2021
Hoofdrubriek:Communicatie en media

Over Aaron Mirck

Aaron Mirck is een veelgevraagd spreker die door het hele land lezingen over technologie geeft. Hij schreef drie boeken over technologie; Dit algoritme deugt niet (een dichtbundel over AI), Niet appen tijdens het eten (over digitale etiquette) en AI, voorbij de hype (over AI). Media als De Volkskrant, Telegraaf, NPO Radio 1 en FD vragen hem geregeld om zijn kennis over technologie te delen. Mircks missie is om technologie begrijpelijk te maken voor het grote publiek. En ervoor te zorgen dat we bewuster omgaan met technologie. Hij gelooft namelijk dat we daar een stuk slimmer, aardiger, productiever en gelukkiger van worden. Marketeers noemen zoiets een purpose, maar daar is een prima Nederlands woord voor: een roeping.

Andere boeken door Aaron Mirck

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

Waarom PR?
1: Wat is PR?
2: Vijf experts over het nut van PR
3: Dit zijn alle voordelen van PR
4: PR werkt pas als iedereen het snapt

Wat is nieuws?
5: Hard nieuws
6: Zacht nieuws
7: Reactief nieuws
8: Een PR-onderzoek
9: Praktische content
10: Inspirerende content

PR planning en PR strategie
11: Zeven vragen voor een PR-strategie
12: Content en draagvlak voor PR
13: De PR-kalender

Persberichten
14: Een checklist: is dit nieuws?
15: Zo schrijf je een persbericht
16: 9 voorbeelden van geslaagde persberichten
17: Persberichten aanpassen voor verschillende doelgroepen

De distributie van nieuws
18: De perslijst
19: Het benaderen van media
20: Wanneer verstuur je een persbericht?
21: Embargo’s en exclusief nieuws

Woordvoering
22: Wie wordt woordvoerder?
23: Vijf tips voor een goede voorbereiding voor een interview
24: Zeven tips voor een goed interview

Succesvolle cases
25: Tentoo: wees een grote vis in een kleine kom
26: De PR-strategie van startup van het jaar Shypple
27: Spreek je uit over de toekomst van jouw industrie
28: Hoe The Inner Circle opvalt door PR
29: Zo lanceer je een vergelijkingssite of platform

Overige tips
30: Drie tips van PR-goeroes
31: Drie tips om alles uit publiciteit te halen
32: PR ten tijde van een crisis

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Now we’re talking!
    Frank Weijers
    Now we’re talking!
    € 12,00
  • Goed verhaal
    Herman Wegter
    Goed verhaal
    € 24,99
  • Het Communicatie Model compact
    Wil Michels
    Het Communicatie Model compact
    € 19,50
  • Vaker in de media
    Janneke van Heugten
    Vaker in de media
    € 35,99
  • De woordvoerder
    Lukas Burgering
    De woordvoerder
    € 28,99
  • CRISIS
    Lukas Burgering
    CRISIS
    € 31,99

Rubrieken

  • cadeauboeken
  • computer en informatica
  • economie
  • filosofie
  • flora en fauna
  • geneeskunde
  • geschiedenis
  • gezondheid
  • jeugd
  • juridisch
  • koken en eten
  • kunst en cultuur
  • literatuur en romans
  • mens en maatschappij
  • naslagwerken
  • non-fictie informatief/professioneel
  • paramedisch
  • psychologie
  • reizen
  • religie
  • schoolboeken
  • spiritualiteit
  • sport, hobby, lifestyle
  • thrillers en spanning
  • wetenschap en techniek
  • woordenboeken en taal
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
DE BOEKHANDEL VOOR ZAKELIJKE KLANTEN
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Wristers Boekverkopers BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Alles wat PR-bureau's je niet vertellen

        Alles wat PR-bureau's je niet vertellen
        Aaron Mirck
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Alles wat PR-bureau's je niet vertellen

        Verwijder uw beoordeling