
Lees verder
Robert van Meer heeft ervaring met het fenomeen crowdsourcing vanuit verschillende invalshoeken verkregen.
Meer over de auteursDe economie is drastisch aan het veranderen en een nieuwe markt is ontstaan: de C2B markt. Hier is het de consument die meedenkt, mee produceert, en zelfs de marketingmix van elke organisatie omgooit, op manieren die traditioneel gezien onmogelijk lijken. Steeds meer organisaties ondervinden de kracht van deze beweging, van het ontwerpen van logo's tot het oplossen van de wereldwijde hongersnood. De verdere potentie lijkt eindeloos.
Crowdsourcing maakt deel uit van deze revolutionaire beweging en dit handboek legt in 7 concrete stappen uit hoe u gebruik maakt van de 'power of the crowd'. Laat u inspireren door de combinatie van vlot geschreven wetenschappelijke theorie en inzichten van 19 Nederlandse cases. Een greep uit deze cases: Lay's, KLM, Lego, Pickwick, Gemeente Amsterdam, Boomerang Create, Nestlé, TNO, Rabobank, maar ook bijvoorbeeld Rita Verdonk en verschillende professoren.
De C2B-revolutie is onmisbaar voor iedereen die een eigen crowdsourcing-initiatief wenst te starten of open staat om de consument te omarmen. Het is bestemd voor elke manager, marketeer of pionier die de klant centraal wil zetten en mee wil gaan in de krachtige nieuwe stroming die de C2B-revolutie heet.
'Tim en Robert zijn er in geslaagd om niet alleen te beschrijven waarom het bittere noodzaak is om mee te doen, maar ook hoe dit moet gebeuren.' -
Rogier van Kralingen, Founder INOA en co-auteur van De Groeimotor en Emotionele Innovatie.
'De C2B Revolutie' is winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs 2011. Uit het juryrapport: 'De C2B Revolutie geeft marketeers concrete gereedschappen die direct in de praktijk kunnen worden toegepast. De succesvolle bedrijven en marketeers van komende decennium zijn die marketeers die concreet invulling weten te geven aan co-creatie.'
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books