
Lees verder
Sander Videler (1976) is Senior Consultant bij Van Zandbeek communicatie & creatie in Eindhoven.
Meer over de auteursIn 'De essentie van communicatie' wordt een filosofie en methodiek beschreven voor de ontwikkeling van succesvolle communicatie. In de visie van de auteurs is succesvolle communicatie het resultaat van authenticiteit. Alleen merken en organisaties die via communicatie de eigen essentie weten uit te drukken, zijn in staat om doelgroepen wezenlijk aan te spreken en zo een duurzame relatie te creëren. Dit - een duurzame relatie - is het doel van merkcommunicatie.
De methodiek die in dit boek beschreven wordt, maakt gebruik van principes uit diverse disciplines, waaronder marketing, communicatie, antropologie en psychologie. Centraal staan de inzichten uit de Jungiaanse psychologie, die ervan uitgaat dat ieder mens - en dus ook iedere 'consumens' - streeft naar betekenisgeving. Consumenten doen dit door in merken hun eigen betekenis te spiegelen.
Dit boek biedt iedere professional werkzaam op het gebied van communicatie en marketing een theoretisch, maar tegelijkertijd ook praktisch raamwerk, waarbinnen maximaal effectieve communicatiestrategieën en creatieve concepten ontwikkeld kunnen worden.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books