Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Gesloten wegens klantgerichtheidstraining

De eigenzinnige visie op klantmanagement

Specificaties
Ingenaaid, 222 blz. | Nederlands
F&G Publishing | 2e druk, 2002
ISBN13: 9789075432527
Rubricering
F&G Publishing 2e druk, 2002 9789075432527
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Het realiseren van wat de klant redelijkerwijze mag verwachten, op een dusdanige wijze dat zowel de klant als de leverancier daar beter van wordt, dat is het enige waar het in een organisatie omdraait. Ongeacht of deze organisatie al dan niet een winstdoel heeft. Dit boek levert een organisatieblauwdruk aan, van het precies formuleren van het doel van de onderneming tot het stoomlijnen van het gedrag van alle medewerkers.

Het is een onderbouwde bevestiging van een oude wijsheid die door de hedendaagse drukdoenerij aan het oog is onttrokken: echte klantgerichtheid zit diep in de organisatie en is in elke individuele medewerker verankerd. En als dat niet het geval is, dan kunnen allerhande lapmiddelen, zoals software, trainingen, projecten, of werkoverleg, daar niets aan veranderen. Vanuit dit perspectief gaat in 'Gesloten wegens klantgerichtheidstraining' een lange rij heilige huisjes meedogenloos op de schop: klantgerichtheidsprojecten, trainingen, Customer Relationship Management, klantendatabasesoftware, klanttevredenheidsonderzoeken, het effect van loyaltyprogramma's en klantentrouw op rendement, interne communicatie en de klantgerichtheidhype zelf. In plaats hiervan komt een eenvoudig, helder en eenvoudig toepasbaar managementmodel voor de manager die zijn verantwoordelijkheid durft te nemen.

Specificaties

ISBN13:9789075432527
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:222
Druk:2
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
Gesloten wegens klantgerichtheidstraining
Rob Beltman | 20 juni 2002

Over Guido Thys

Guido Thys is bedrijfsverloskundige: hij helpt zijn klanten bij het ter wereld te brengen van waarde voor hun klanten, medewerkers en aandeelhouders. Hij heeft één grote passie: het creëren van waarde voor klanten. Hij is auteur van diverse bestsellers w.o. 'Doorpakken', 'Klanten wegjagen' en 'Wake-up call'. Hij is één van de meest gevraagde en gewaardeerde sprekers in Nederland.

Andere boeken door Guido Thys

Inhoudsopgave

Filosofisch Sprookje: Hyperventilerende bodybuilders in een spiegelpaleis

1. Waar bent u aan begonnen?
2. Werkgroep Semantiek
3. Ellende
4. Met deze benchmark kunt u zich weer op de golfbaan vertonen
5. Psychoanalyse van Guido Thys
6. De inkijkoperatie
7. Klantgedrevenheid is geen keuze
8. Klantfocus is niet absoluut
9. Klantgerichtheid is geen sausje
10. Veranderingsprojecten zijn onzin
11. Mensen veranderen niet
12. Klantgerichtheid is geen zaak van teamwork
13. Eenvoud, creativiteit en humor zijn van vitaal belang

Lijst van geraadpleegde literatuur
Lijst van figuren
Over de auteur
Voetnoten

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Gesloten wegens klantgerichtheidstraining