Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

CRM als integrale bedrijfsstrategie

Een praktische leidraad

Specificaties
Ingenaaid, 190 blz. | Nederlands
F&G Publishing | 2000
ISBN13: 9789075432312
Rubricering
F&G Publishing 0e druk, 2000 9789075432312
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Alle marketing-trendwatchers zijn het erover eens. Bedrijven die zichzelf serieus nemen, investeren nu in Customer Relationship Management. CRM is een belangrijke trend. Maar waarom merken we er dan zo weinig van?
Tom Dolkens en Wijnand Fassotte kregen er zin in de hype te ontrafelen. Ze verzamelden observaties rondom CRM-projecten in de praktijk, plozen een aantal definities uit om de belangrijkste elementen eruit te kunnen halen en zetten CRM in de juiste context. CRM kan het juiste antwoord zijn op de wetten van de nieuwe economie. Dat kan, maar het moet niet. De invoering van CRM in een onderneming kan helpen het bedrijf klantgerichter te maken. Maar dan moeten managers zich wel realiseren dat daarmee eigenlijk het hele bedrijf verandert. Voor wie - net als de auteurs - wat ziet in CRM stelden zij een bouwpakket samen, met een uitgebreide handleiding voor channelmanagement, want daar is een onderneming mee bezig in een CRM-project. De auteurs schreven dit boek voor iedereen die in de praktijk met klantgerichtheid bezig is.

Specificaties

ISBN13:9789075432312
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:190
Druk:0
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
CRM als integrale bedrijfsstrategie
Philip Waalewijn | 14 oktober 2000
De auteurs proberen met dit boek de hype rondom CRM te ontrafelen. Het boek bestaat uit drie delen:

1. Wat is CRM
2. Een CRM model
3. CRM in de praktijk
Lees verder

Inhoudsopgave

Proloog

Deel 1 - Wat is CRM?

1. Klantgerichtheid moet, maar hoe?
2. CRM, een fenomeen onthyped
3. CRM, de definities

Deel 2 - Een CRM-Model

4. Een integraal CRM-Businessmodel
5. De omgeving
6. De organisatie, basisvoorwaarde voor CRM
7. Een CRM-managementmodel

Deel 3 - CRM in de praktijk

8. De praktische toepassing van het managementmodel
9. De organisatie veranderen

Over de auteurs

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        CRM als integrale bedrijfsstrategie