
Lees verder
Frank Haveman is merkstrateeg en eigenaar Frank Haveman Consulting.
Meer over Frank HavemanNOTHING IN BRANDING
MAKES SENSE EXCEPT IN
THE LIGHT OF EVOLUTION
De evolutietheorie is - wonderlijk genoeg - tot op heden nauwelijks op merken losgelaten. Dat, terwijl het een van de meest succesvolle theorieën is die we kennen en ze in staat is licht in de rommelige duisternis te brengen.
Door de bril van Evolutionary Branding gaat u merken en mensen plotseling beter begrijpen. U krijgt beter zicht op wat de relevante behoeften zijn waar succesvolle merken op inspelen. U krijgt beter zicht op de belangrijkste signalen die merken maken. U zult, kortom, sneller naar het merkenparadijs gaan.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books