Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Rubrieken
Alle boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Binnenkort verwacht Helpfunctie Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091943
Boeken Marketing De onmisbaarheidsfactor
De onmisbaarheidsfactor
Floris Hurts

Floris Hurts is bedrijfsadviseur gespecialiseerd in strategie en innovatie van dienstverlening en oprichter van HDNM business composers.

Meer over Floris Hurts
Floris Hurts

De onmisbaarheidsfactor

In zeven stappen bereiken dat klanten niet meer zonder u willen

Specificaties
Paperback, 189 blz. | Nederlands
2e hands artikel | 1e druk, 2006
ISBN13: 9789058711762
Rubricering
2e hands artikel 1e druk, 2006 9789058711762
Dit product is niet leverbaar
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Recensies Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Dit boek inspireert tot anders kijken naar uw klanten, uw marketing en de groeikansen van uw bedrijf. Het laat zien hoe organisaties onmisbaar kunnen worden, doordat klanten niet meer zonder ze willen. In zeven stappen illustreert het nieuwe mogelijkheden om onderscheidende waarde te creëren. De visie: innoveer uw bijdrage aan het functioneren van uw klanten. Resultaat: een structureel sterkere voorkeurspositie. De prikkelende inzichten, praktische tips, handige denkmodellen, treffende voorbeelden en heldere schrijftrant geven eye-openers voor zowel b2c- als b2b markten. Lezers kunnen de modellen en schema's via de website (www.onmisbaarheidsfactor) gratis downloaden.

Specificaties

ISBN13:9789058711762
Trefwoorden:marketing, concurrentie, marketingstrategie, klantentrouw, service, dienstverlening, dienstenmarketing, klantenbinding, strategische marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:189
Uitgever:2e hands artikel
Druk:1
Verschijningsdatum:18-1-2010
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
De onmisbaarheidsfactor
Eric van Arendonk | 23 juni 2008
Value building in dienstverlening en in zeven stappen bereiken dat klanten niet meer zonder u willen. Dat belooft de omslag van het boek 'De onmisbaarheidsfactor'. Ik moet zeggen dat dit maar gedeeltelijk klopt. U krijgt namelijk meer. Het gaat veel verder dan alleen dienstverlening.
Lees verder

Over Floris Hurts

Floris Hurts is bedrijfsadviseur gespecialiseerd in strategie en innovatie van dienstverlening en oprichter van HDNM business composers. Hij werkt met leiders en managementteams van organisaties aan het klantgedreven maken van hun dienstverlening, door de (on-)uitgesproken behoeften van hun klanten beter te herkennen en doorgronden en hun performance vanuit dat perspectief opnieuw te ‘componeren’. Daarnaast treedt hij op als docent en moderator bij post academische leergangen en in-company trajecten van het Instituut voor Leiderschap Avicenna en als docent bij de AOG School of Management. Zijn fascinatie voor waardecreatie in dienstverlening bouwde hij op bij Randstad, als strategy director bij FHV BDO, als partner bij bureau Corp Consultants en als senior adviseur bij Twynstra Gudde. Zijn boek 'De Onmisbaarheidsfactor' (Thema, 2006) werd genomineerd voor de Marketing Literatuurprijs.

Andere boeken door Floris Hurts

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

Deel I - Voorbereid beginnen

Economie van diensten
Marketing in een dienstensamenleving
Ken uw startpositie

Deel II - Het concept ontwerpen

Stap 1: De juiste klanten kiezen
Stap 2: Het proces van de klant kennen
Stap 3: De onmisbaarheidsfactoren bepalen
Stap 4: Een onmisbaar serviceconcept bouwen
Stap 5: De waarde van onmisbaarheid bepalen

Deel III - Realisatie

Stap 6: Lerend implementeren
Stap 7: Onmisbaarheid communiceren

Begrippenlijst
Noten
Bronnen

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Superfijne klanten
    Jos Burgers
    Superfijne klanten
    € 21,50
  • Het Contentkanon
    Chantal Smink
    Het Contentkanon
    € 29,99
  • Gastvrij!
    Stijn van Boxtel
    Gastvrij!
    € 32,99
  • AI-selling: AI in het verkoopteam
    Patrick Petersen
    AI-selling: AI in het verkoopteam
    € 17,99
  • 101 beïnvloedingstechnieken
    Nicol Tadema
    101 beïnvloedingstechnieken
    € 27,50
  • Sterk digitaal merk
    Ingmar de Lange
    Sterk digitaal merk
    € 39,99

Rubrieken

  • cadeauboeken
  • computer en informatica
  • economie
  • filosofie
  • flora en fauna
  • geneeskunde
  • geschiedenis
  • gezondheid
  • jeugd
  • juridisch
  • koken en eten
  • kunst en cultuur
  • literatuur en romans
  • mens en maatschappij
  • naslagwerken
  • non-fictie informatief/professioneel
  • paramedisch
  • psychologie
  • reizen
  • religie
  • schoolboeken
  • spiritualiteit
  • sport, hobby, lifestyle
  • thrillers en spanning
  • wetenschap en techniek
  • woordenboeken en taal
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
DE BOEKHANDEL VOOR ZAKELIJKE KLANTEN
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Wristers Boekverkopers BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De onmisbaarheidsfactor

        De onmisbaarheidsfactor
        Floris Hurts
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        De onmisbaarheidsfactor

        Verwijder uw beoordeling