
Lees verder
Karen Romme (1965) werkt aan het ondernemender maken van Nederland. Ze is een veelgevraagd spreker en schreef zeven boeken voor ondernemers en mensen die dat willen worden. Van Calimeromarketing en de officiële samenvatting Calimeromarketing in een eierdop werden samen meer dan 20.000 boeken verkocht.
Meer over Karen RommeDe opvolger van de bestseller Calimeromarketing
De Calimeromarketingboeken zijn al bijna tien jaar de door Nederlandse ondernemers meest gekochte én gelezen marketingboeken. Wars van moeilijke theorieën en ingewikkelde modellen gaan ze terug naar waar marketing echt om draait. Uitgaan van uw eigen kracht en zorgen dat mensen of organisaties juist met u zaken willen en blijven doen.
Na de bestsellers Calimeromarketing uit 2004 en Calimeromarketing 2.0 uit 2009 leven we inmiddels in de 3.0-netwerkeconomie. Een tijd die slimme ondernemers (en werknemers die zich ondernemer voelen) enorme kansen biedt. Maar ook een tijd waarin internet steeds belangrijker is geworden in de strijd om de klant. Wilt u weten hoe u met eenvoudige marketing, en met een Calimerobudget, ervoor zorgt dat klanten zelf bedenken dat ze juist met uw bedrijf zaken willen doen? Dan gaat de tijd die u stopt in dit boek lezen u geld opleveren.
Karen Romme werd in 1991 ondernemer en werkt vanuit een eigen crossmediabedrijf aan het ondernemender maken van Nederland. Sinds begin deze eeuw schreef ze meer dan tien boeken voor ondernemers én voor mensen die ondernemer willen worden. De afgelopen tien jaar inspireerde ze meer dan 100.000 ondernemers met haar boeken, presentaties en workshops over Calimeromarketing.
Calimeromarketing 3.0 laat u ontdekken hoe eenvoudig marketing kan zijn.
calimeromarketing zzp ondernemerschap marketing vuurtorenmarketing internetmarketing freelancen social media persoonlijke branding ondernemen online marketing kleinbedrijf zakelijke zichtbaarheid e-commerce social marketing klantwerving netwerkeconomie merkidentiteit bedrijfsgroei zakelijke strategie marktpositie contentmarketing netwerken concurrentievoordeel ondernemersmentaliteit doelgroepbepaling expertise marketing klantenbinding zichtbaarheid waardepropositie
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books