Online marketing

Strategie en tactiek

Specificaties
E-book, 200 blz. Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
Scriptum | 1e druk, 2011
ISBN13: 9789055948697
Rubricering
Scriptum Epub met watermerkbeveiliging 1e druk, 2011 9789055948697
Direct te downloaden

Samenvatting

Geheel herziene editie 2011. Dit boek helpt elke online marketeer om fors betere resultaten te realiseren. Of hij nu zelfstandig werkt of voor een multinational. Voor ruim twintig vormen van online marketing worden de belangrijkste tips en trucs beschreven. Daaronder zoekmachine marketing, social media marketing, affiliate marketing, e-mail marketing, apps, widgets, winvertising, retargeting en free publicity. Belangrijke basiskennis over soorten uitingen en slimme afrekenmodellen komen uitgebreid aan de orde. Gebruik het concrete stappenplan in dit boek en de gouden regels voor online marketing om een krachtige, samenhangende online marketingstrategie te ontwikkelen. Van het genereren van bezoek tot en met optimale conversie op de eigen website. Met als uiteindelijk resultaat meer bezoekers tegen lagere kosten die maximaal converteren in loyale, winstgevende klanten.

Specificaties

ISBN13:9789055948697
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:200
Uitgever:Scriptum
Druk:1
Verschijningsdatum:3-11-2011
Hoofdrubriek:Marketing

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Online marketing