

Alex Stoter (1968) is marketingmanager Customer Experience bij American Express. Hij studeerde Communicatiewetenschap aan de UvA waar hij scriptieonderzoek deed naar communicatiecultuur in relatie tot organisatieverandering. Daarnaast studeerde hij Communicatiekunde de Rijksuniversiteit Utrecht.
Meer over Alex StoterManagement van interactieve relaties
De basis voor succesvolle internetstrategieen
Samenvatting
Hoe kan internet bijdragen aan het ontwikkelen, uitbouwen en verbeteren van interactieve relaties met onze omgeving? Om deze vraag te beantwoorden, zullen organisaties moeten stilstaan bij een van de belangrijkste strategische mogelijkheden die internet biedt, namelijk het ontwikkelen, onderhouden en managen van interactieve relaties.
'Management van interactieve relaties' bevat ingrediënten en richtlijnen voor het vaststellen en uitvoeren van een succesvol internetbeleid. Het staat stil bij de strategische rol van interactie en geeft antwoord op de vraag welke functies internet daarbij kan vervullen en welke doelstellingen gerealiseerd kunnen worden. De functies van internet op de volgende gebieden komen aan de orde:
- Management en beleid (interactieve beleidsvorming)
- Marketingcommunicatie
- Corporate communicatie
- Merkenmanagement en merkrelaties
- Kennismanagement
Het boek is bedoeld voor managers van organisaties die misschien de eerste stap al hebben gezet, maar nu met de vervolgvragen zitten: hoe nu verder? Hoe kan ik mijn organisatie zo inrichten dat we optimaal gebruik kunnen maken van internet? Welke doelen en functies zij ermee te realiseren?
Specificaties
Inhoudsopgave
1. Internet als vliegwiel van interactieve communicatie
2. Nieuwe vormen van leren, communiceren, ondernemen en managen
3. Het interactieconcept
4. Interactie in beleid en management
5. Interactieve merkrelaties met doelgroepen
6. Internetstrategieën en de wijze van implementatie
7. Functioneel ontwerp en lancering
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal