Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De ster van succes

Want een goed resultaat is geen toeval

Specificaties
Paperback, 168 blz. | Nederlands
Uitgeverij Gopher | 1e druk, 2009
ISBN13: 9789051796728
Rubricering
Uitgeverij Gopher 1e druk, 2009 9789051796728
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Een paar jaar geleden leek het allemaal zo gemakkelijk. Even inschrijven bij de Kamer van Koophandel, een logootje bedenken, visitekaartjes laten drukken - en dan aan het werk als eigenaar van uw eigen onderneming. Maar de economie zit tegen. U moet moeite doen om klanten te vinden én vast te houden - en waarschijnlijk merkt u dat in uw portemonnee.

Met dit boek biedt Alex Klein ondernemers een helpende hand. Hij doet dit aan de hand van een eigen managementmodel, de Ster van Succes, waarin hij zes vakgebieden aan elkaar koppelt zodat u uw bedrijf snel en simpel in kaart kunt brengen.

De zes gebieden zijn:
- onderscheidend vermogen en klantvoordeel
- marketing en communicatie
- personeel
- erkenning door klanten
- financiën, en
- ontwikkeling.

U krijgt veel praktijkvoorbeelden voorgeschoteld en veel gerichte vragen worden op u afgevuurd. 'De ster van succes' is een krachtbron van ideeën, energie en inspiratie om een gezonde toekomst voor uw bedrijf te creëren.

Specificaties

ISBN13:9789051796728
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:168
Druk:1
Verschijningsdatum:18-8-2009
Hoofdrubriek:Algemeen management

Expertrecensies (1)

recensie
De ster van succes
Maria Genova | 23 september 2009
Sinds de economische crisis zoeken bedrijven steeds vaker naar manieren om winstgevender te worden. Met 'De ster van succes' draagt Alex Klein heel wat concrete oplossingen aan. Hij laat door middel van duidelijke voorbeelden zien wat bedrijven in de praktijk allemaal verkeerd doen met als gevolg dat ze klanten wegjagen. Een groot pluspunt van het boek is dat het een nieuw managementmodel introduceert zonder ingewikkelde vaktermen en structuren.
Lees verder

Over Alex Klein

Alex Klein (1969) studeerde bedrijfskunde aan de Universiteit Nyenrode en behaalde zijn MBA-titel aan de University of Rochester in de Verenigde Staten. Tevens rondde hij de studie communicatiekunde af en behaalde een postacademische graad in strategische marketing. Hij was commercieel manager bij de glasfabriek in Leerdam en financieel directeur bij een internationaal opererende beveiligingsorganisatie. Momenteel is hij als universitair docent verbonden aan Nyenrode Business Universiteit en doceert hij op verscheidene hogescholen en business schools de vakgebieden (financiële) bedrijfskunde en marketing & sales management. Die unieke combinatie van theorie en praktijk, samen met de jarenlange ervaring van het overdragen van kennis, stelt Alex Klein in staat om ingewikkelde concepten op een eenvoudige wijze uit te leggen.

Andere boeken door Alex Klein

Inhoudsopgave

1. Introductie (= Het gaat zakelijk niet goed genoeg..)
2. Onderscheidend vermogen (= Ik ben uniek, toch?)
3. Marketing en communicatie (= Mijn reclame trekt zeker de meeste klanten)
4. Personeel (= Mijn mensen lopen het vuur uit hun sloffen)
5. Erkenning (= Mijn klanten komen lachend bij me terug)
6. Financiën (= Hoe word ik rijk, rijker, rijkst?)
7. Ontwikkeling (= Vandaag bedenken wat morgen uniek is)
8. Onderling verband (= Want de keten is zo sterk als de zwakste schakel)
9. Terugredeneren (= Zoeken naar de oorzaak en de ruimte voor verbetering)
10. Afsluiting (= En nu aan het werk..)

Positieve referenties
Theoretische referenties
Bijlagen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De ster van succes