Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantcontact voor Dummies

Specificaties
Paperback, 238 blz. | Nederlands
2e hands artikel | 1e druk, 2011
ISBN13: 9789043022019
Rubricering
2e hands artikel 1e druk, 2011 9789043022019
Onderdeel van serie Dummies
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Vertroetel uw klanten en verhoog uw omzet. Goede klantenservice is de basis voor een gezond en winstgevend bedrijf!

Steeds meer bedrijven bieden dezelfde producten aan, vaak tegen dezelfde scherpe prijzen. Hoe kunt u zich als bedrijf of organisatie staande houden in de markt, en uw omzet en winst laten groeien? 'Klantcontact voor Dummies' biedt de oplossing.

Lees hoe u uw klanten serieus kunt nemen, ze op hun wenken bedient, en ze centraal stelt in de manier waarop u uw business runt. Dit zal uw bedrijfsresultaat verbeteren omdat uw klanten blijven terugkomen. Goede klantcontacten zijn onmisbaar voor elk bedrijf dat zichzelf – en zijn klanten - serieus neemt!

Specificaties

ISBN13:9789043022019
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:238
Druk:1
Verschijningsdatum:2-5-2011
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop
Serie:Dummies

Expertrecensies (1)

recensie
Klantcontact voor Dummies
Veerle Blajic-Kik | 18 september 2012
Een boek over alle aspecten van klantencontact. Fijn! Na zes jaar zelf in klantencontact te werken, meen ik er wat over te kunnen zeggen. Mijn ervaring valt echter in het niet in vergelijking met die van Jos Mittelmeijer, die zijn kennis in 'Klantcontact voor Dummies' met ons deelt. Hij leidt de lezer door (open) deuren en legt uit wat zich daarachter bevindt. De typische 'Voor Dummies'-stijl maakt het overzichtelijk en gemakkelijk te hanteren.
Lees verder

Over Jos Mittelmeijer

Jos Mittelmeijer is directeur/eigenaar van Quality Support, gespecialiseerd in het meten en verbeteren van klantcontacten. Ook is hij voorzitter van de Contact Center Management Association.

Andere boeken door Jos Mittelmeijer

Inhoudsopgave

Over de auteur
Dankwoord
Inleiding

Deel 1: Keuzes maken
1. Waarom klantcontacten belangrijk zijn
2. De soorten klantcontacten
3. Opbrengsten en kosten van klantcontacten
4. De impact van ICT op de klantcontacten
5. De organisatie van je klantcontacten
6. Het zelf doen of uitbesteden

Deel 2: De praktijk van het doen
7. De kwaliteit van je klantcontacten
8. De kwaliteit van klantcontact meten
9. Verbeteren van de kwaliteit van je klantcontacten
10. Borging en verankering in het organisatie-DNA

Deel 3: Het deel van de tientallen
11. Tien verwachtingen van een klant
12. Tien manieren om je agents tevreden te houden
13. Tien succesfactoren voor effectief klachtenmanagement
14. Tien trends in customer service

Index

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Klantcontact voor Dummies