Lees verder



Cor Molenaar is directeur van het adviesbureau eXQuo consultancy. Daarnaast is hij emeritus Hoogleraar E-Marketing aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en adviseur van gerenommeerde bedrijven, zowel in de retail als de dienstverlening. Hij is auteur van verschillende boeken, waaronder Het einde van concurrentie en Demand Driven Business Strategy.
Meer over Cor MolenaarHet nieuwe winkelen
Overleven in de retail - een handleiding
Samenvatting
De verkopen op internet nemen met 20 procent per jaar toe. Het aantal funshoppers daalt sterk, parkeertarieven stijgen en stadscentra worden onbereikbaar met de auto. Klanten kopen anders dan vroeger. Bewuster maar ook selectiever en ze zijn minder loyaal. De recessie maakt het er niet gemakkelijker op. Het is een kwestie van aanpassen om te overleven voor winkeliers, bedrijven en fabrikanten, want de klant dicteert de toekomst.
Nieuwe technieken en faciliteiten bieden, maar vooral inspelen op de wensen van klanten wordt de uitdaging van de toekomst. Dit boek schetst de huidige ontwikkelingen en bereidt winkeliers voor op de nabije toekomst.
Specificaties
Expertrecensies (2)
Lees verder
Lees verder
Over Cor Molenaar
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
1. 's Avonds om acht uur
2. Lekker shoppen
3. Het leven is een evolutie
4. Klanten willen gekend worden
5. Technologie voor klantencontact
6. Wat staat ons te wachten
Bijlagen
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal