
Lees verder
Tjaco Walvis is partner bij THEY, dat door het Amerikaanse blad AdAge is uitgeroepen tot internationaal klein bureau van het jaar 2009.
Meer over Tjaco WalvisHet brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed?
Denk eens terug aan de laatste keer dat u een product of dienst kocht. Was u zich er van bewust waarom u juist dat ene merk aanschafte? Hersenonderzoek laat zien dat het antwoord meestal nee is. We maken onze keuzes onbewust en kiezen het merk dat als eerste uit onze grijze massa naar boven komt. Maar hoe wint u deze race als merk?
In dit nieuwe, helder geschreven boek geeft Tjaco Walvis antwoord op deze vragen op basis van het grootste overzichtsanalyse van neurowetenschappelijk onderzoek op dit gebied tot nu toe.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books